Ga naar inhoud

Videochip op laptop wordt niet herkend....


Aanbevolen berichten

nu ik mijn videokaart weer terug heb van rma, heb ik meteen mijn laptop opnieuw geinstalleerd... Oorspronkelijk bestond de schijf uit 2 partities, 1 met windows erop, en 1 met een backup van acer... Ik heb hiervan gewoon 1 schijf gemaakt, en mijn eigen windows erop gezet. De drivers staan immers op de acer site. Maar nu heb ik het probleem dat de videochip niet herkend wordt... (FXGo 5700 64MB) Dus ik naar de acer site, staan er bij mijn laptop drivers voor een ati chip :-/ Uiteindelijk heb ik de drivers gevonden bij een andere laptop van acer met dezelfde videochip. Installeren..... Opnieuw opstarten.... Weer niet.... :o Hij ziet nog steeds geen Nvidia Geforce FXG0 5700 64MB.... :( Heeft iemand hier een oplossing voor ?? is het bij laptops anders dan bij pc's met videokaarten, want ik had verw8 dat als ik de drivers had geinstalleerd, de videokaart automatisch herkend zou worden... Ik heb ook al drivers van de nvidia site geprobeert, omdat nvidia zegt dat al hun producten van dezelfde drivers gebruikmaken, maar weer niet :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...