Ga naar inhoud

Nieuwe fan voor Gf4 Ti 4400


Aanbevolen berichten

De reden dat ik ooit een fx5900XT heb gekocht is dat mijn oude geforce het in games ineens niet meer deed. Bleek achteraf zo te zijn dat de fan was vastegeslagen en hij zich in games oververhitte. Nu heb ik hem in mijn extra internet pctje gestopt (die het eindelijk doet :P ) en vindt em toch wel warm aanvoelen. Het dingetje is er reuze makkelijk af te schroeven maar waar kun je zo'n ding bestellen???
Link naar reactie
Heb je deze al eens bekeken? Hier is de url:[url]www.titan-cd.com/english/cuv2ab_rhs_diy.htm[/url] Dit is best een goede koeler (vind ik zelf), kost op een computerbeurs ongeveer €9 en is gemakkelijk zelf te monteren. Deze heb ik ook op m'n GF4 Ti4200, en draait als de beste. Helaas heb ik 'm nog nooit bij computerzaken zien liggen, alleen maar op beurzen. Hij wordt kompleet geleverd met koelpasta, schroefjes, molexje voor de aansluiting en ook nog 8 RAM heatsinks, kun je je kaart ook nog een beetje mee opleuken :wink: Of ze wat doen weet ik niet, ik hou me niet met overklokken of zo bezig. Er is ook nog een eenvoudige versie leverbaar zonder heatsinks en een kunststof fan op de koelplaat, in plaats van een koperen fan. Deze kost ongeveer €6. Groetjes van J.W.
Link naar reactie
Misschien is deze ook wel iets: http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&ItemID=1094 Deze cooler wordt door heel veel bedrijven verkocht (sharkoon, revoltec, iceberq e.d.). Ik heb die van sharkoon en het enige verschil is dat revoltec er andere ledjes in heeft gestopt. Hij is 12 euro zonder verzendkosten...
Link naar reactie
Heb gemaild naar Inno3d maar kreeg mail terug dat ik buiten de garantie zit wel stuurde ze me deze pagina: http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1394.htm Na een langen zoektocht alleen te verkijgen bij een vage webwinkel waar niet eens is te vinden wat de verzendkosten zijn (18 euro zonder verzendkosten!!!). naja dan maar zon ander dingetje kopen of kijken of ik die hccdagen kaartjes kan vinden na zoeken op de 1e link procuct (die titan): [img:4676dbb91e]http://www.silverview.nl/www/catalog/images/koelergf4ti.jpg[/img:4676dbb91e] Dit is wat er nu op zit :D .12 euro
Link naar reactie
[quote:48d6f3ad77="NoepZor"]die cooler die jwspruijt noemt zit volgens mij ook op hercules kaarten[/quote:48d6f3ad77] Ja, dat kan kloppen, alleen heeft een vriend van mij een Hercules kaart, maar die heeft er ook nog een paar blauwe leds op zitten :P Misschien dat Hercules er die zelf opbouwt? Hij lijkt er in ieder geval wel heel erg op! Grtz. J.W.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...