Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart PCI of AGP??


Aanbevolen berichten

Heb nog een oude pc staan en wil daarin een nieuwe (niet al te dure) videokaart zetten, zodat we daarop wat beter uit de voeten kunnen met nieuwere spellen. Heb op internet gezocht en vind wel eea wat me aanstaat (<100 EUR), alleen moet ik een keuze maken tussen bus standaard PCI of AGP. Het eerste wat ik me afvraag is of dit afhankelijk is van de beschikbare slots op mijn PC en zo ja, hoe ik er achter kom welke slots ik heb; in welk slot bijvoorbeeld mijn huidige 32MB videokaart zit. Kam iemand me helpen, zodat ik niet een kaart koop waar ik niks mee kan?? Bedankt
Link naar reactie
Ik zou dus als je agp hebt er ook een agp kaart in doen. Is dus goedkoper en zeker sneller. PCI is zo langzaam dat gewoon 2d werk in windows XP al niet meer vloeiend gaat. Vensters enz. bouwen te traag op, je ziet je laten we zeggen van boven naar beneden opbouwen. (dit heb ik getest in een P4 3 gHz en een Athlon 2500+ met een radeon 7000 PCI)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...