Ga naar inhoud

Monitor / ViperV550


Aanbevolen berichten

Ik heb thuis een monitor staan uit (volgens mij ) 1999 waarvan ik het merkt niet weet, maar het gaat volgens mij om een vaag skandinavisch merk ofzo,, type DX - 1785L Het probleem is dat ik max 16 kleuren kan draaien op dit beeldscherm, wat mij voor een beeldscherm uit 1999 toch onwaarschijnlijk lijkt. Hij is geinstalleerd als standaard plug en play monitor. Volgens een vriend van mij lag het aan het adaptertype dat geinstalleerd was,, er zit namelijk een viper 550 in de comp. maar het adapter type dat geinstalleer d is een standaard PCI grafische kaart (VGA). Ook wanneer ik eens standaard PCI grafische kaart (SVGA) installeer geeft de computer een foutmelding. bij een hoger aantal kleuren (bijv 256) Het lukt mij niet om een driver van een Viper V550 te downloaden, omdat ik dan een foutmelding krijg over een winzip self-extractor header die corrupt is ofzo, of de driver ( .exe) moet zich uitpakken wat dan weer om een of andere reden niet lukt. Een heel verhall maar dat was h et,, dus heeft iemand enig idee hoe ik deze monitor / videokaart zo kan installeeren dat ik weer iig 256 kleuren kan draaien,,? of iemand met een goede driver voor een viper V550 voor win98?
Link naar reactie
Ga maar 'ns naar de volgende site: [url]www.opendrivers.com/freedownload/2575/Diamond-Viper-V550-V770-V770-Ultra.html[/url]. Inderdaad moet er een driver geinstalleerd zijn, anders doet Windows er 'n standaarddriver in en heb je geen goede beeldkwaliteit. Deze driver zou moeten werken. Heb je een vaag probleem met de .exe dan kun je het beste weer hier posten wat het probleem is, dan kunnen wij je er misschien mee helpen. Als een zip bestand niet kan uitpakken dan is het bestand inderdaad corrupt en kun je er verder niet zo veel meer mee. Een .exe is al uitgepakt en moet je dus zo kunnen installeren. Grtz. van J.W.
Link naar reactie
ik snap er nog geen zak van, wanneer ik die drivers open komt er een window waarin ze vragen of ik de volgende software wil expanden (?), maar er staan nog geen directorie of bestand (weet ik veel wat er moet staan). wanneer ik een map aanmaak en deze in dat window selecteer gebeurd er niets. Ik kan er dus helemaal niet mee / van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...