Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:46bf2c0038="XardoW"]Hey, Ik heb een 17" TFT-scherm. Alleen ik heb gehoord dat deze niet goed zijn. Als je namelijk spellen speelt dan vervaagt het ofzo. Maar als ik nou een spel speel, kan het dan zijn dat er wat gebeurt met mijn TFT-scherm, in plaats van dat hij het spel niet goed laat zien? Alvast bedankt[/quote:46bf2c0038] je moet goed kijken naar het aantal ms.. minder is beter.. ik zal laats in een engels tijdschrift ovet 17" tft schermen dat de ViewSonic VP171B 17" TFT als beste koop eruit kwam.. de Iiyama E430-S 17" TFT die aangeraden wordt hier.. maar 3 van de 5 punten.. ik wil zelf ook een 17" tft kopen dus ik weet niet waar je het vandaan hebt dat de 17" slecht zijn.. :-?
Link naar reactie
Ik weet niet in hoeverre Duits een obstakel is maar zelf heb ik wat betreft TFT-schermen erg veel info gehaald van de site http://prad.de/ en dan met name http://prad.de/board/board.php?boardid=153. Hier vind je van bijna ieder denkbaar scherm z.g. 'Testberichte' van de forumleden zelf en die zijn vaak verrassend goed en....euhh....'gründlich' natuurlijk :wink: .
Link naar reactie
Wil wel even kwijt dat ms niet altijd doorslaggevend zijn voor een goed game tft scherm. Ok over het algemeen is minder beter. Maar ik heb bijvoorbeeld een heel goed tft scherm van dell met 35ms :o Maar het is een goede tft game monitor doordat je de frequentie op 75 herz kan zetten. Als ik me dan niet vergis: 1000/75 is 13.3ms :wink:
Link naar reactie
@ Hardtrance Jij beweert dus dat een 75hz 35ms scherm niet 35ms is maar 13,3? Raar verhaal, kan je hier bewijsvoering voor geven? Ik heb hier een iiyama E435S scherm staan 8) 8) (voor een artikel waar ik mee bezig ben) en dat scherm is 10ms, ik wil nog niet te vroeg oordelen maar de specs zien er heerlijk uit. Edit: voor de duidlijkheid, de Iiyama prolite E435S is de opvolger van de populaire E431S
Link naar reactie
[quote:a55cea4ba6="Red Dragon"]@ Hardtrance Jij beweert dus dat een 75hz 35ms scherm niet 35ms is maar 13,3? Raar verhaal, kan je hier bewijsvoering voor geven? Ik heb hier een iiyama E435S scherm staan 8) 8) (voor een artikel waar ik mee bezig ben) en dat scherm is 10ms, ik wil nog niet te vroeg oordelen maar de specs zien er heerlijk uit. Edit: voor de duidlijkheid, de Iiyama prolite E435S is de opvolger van de populaire E431S[/quote:a55cea4ba6]Hmm dat durf ik nogmaals niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik heb dit ergens gelezen, en ik heb met dit ding iig geval nauwelijks of geen last van gosthing
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...