Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:f5ae9833b9="Computerfreakje"]Mijn vga heeft geen bios overigens.. (zei de verkoper)[/quote:f5ae9833b9] Dan vertelt die verkoper volgens mij wel hele grote onzin want alle graka's die niet gewoon data doorgeven (en die bestaat al minstens 10 jaar niet meer) hebben een bios, omdat een OS ze anders niet eens herkent.
Link naar reactie
[quote:8bd33807f5="Comp-Freak"][quote:8bd33807f5="Kaz'Duzar"]Heeft dat niet te maken met de problemen van Duke met the Sims (of verkeerde versie gedownload :S )[/quote:8bd33807f5]Als een spel slecht draait op een nieuwe videokaart en het ligt aan de kaart dan ga je toch terug ipv. terugklokken?? :-?[/quote:8bd33807f5]Dat met de Sims 2 , lag aan mijn driver. Die geen 9.0c ondersteunde..
Link naar reactie
[quote:e110d345ab="Computerfreakje"][quote:e110d345ab="Comp-Freak"][quote:e110d345ab="Kaz'Duzar"]Heeft dat niet te maken met de problemen van Duke met the Sims (of verkeerde versie gedownload :S )[/quote:e110d345ab]Als een spel slecht draait op een nieuwe videokaart en het ligt aan de kaart dan ga je toch terug ipv. terugklokken?? :-?[/quote:e110d345ab]Dat met de Sims 2 , lag aan mijn driver. Die geen 9.0c ondersteunde..[/quote:e110d345ab] oke, maar wat ik nu de achterliggende gedachte dan aan het feit dat je de kaart wil terugklokken? heb je last van artifacts of vastlopers in grafische omgevingen? snap niet helemaal wat je ermee wilt. naja, lees de FAQ eens door, daar staat wel hoe je bios te flashen. je neemt een gedownloade bios file van internet, deze lees je in met bios editor, daarna sla je de nieuwe speeds op, en flash je de kaart onder een ms-dos omgeving met het nieuwe bios. dat je het vraagt omdat je het niet weet is niet erg, daar is het forum voor, maar wees eerlijk, heb je de search of enige FAQ of google wel geraadpleegd, of dacht je van, ik post het wel, dan kauwen ze het wel helemaal voor. :wink:
Link naar reactie
[quote:a5fbbe75c0="Computerfreakje"]Heb Google gebruikt... :wink: Maar het viel me op , omdat een normale GF4 op 250/500 hoort te lopen..[/quote:a5fbbe75c0] oke. maar wat is het probleem? die paar mhzen meer zal er echt niet voor zorgen dat ie niet goed werkt ( mocht dat wel zo zijn, dan merk je het vanzelf wel.) het kan best zijn dat het mem iets hoger gelocked is dan de standaard specs aangeven. dus; geeft de kaart fouten bij spellen, artifacts, vastlopers or what so ever? ja; dan is het evt een optie om het iets terug te clocken. nee; niks aan de hand, niet moeilijk over doen, en lekker doorwerken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...