Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe videokaart. 2e hands. Mijn geforce 4 mmx 64 mb ingeruild voor een gerforce 4 128 mb 4600 ti. Je zou verwachten een verbetering. Ik heb een schone windoos install gedaan, inclusief SP 2. Ik starte een spel en hield een fps van 30. Ik had alleen nog geen directx geinstalled dus d8 dat het daar aan zou liggen. Probeer ik die te installen, vraagt de installeer eerst standaard: do you agree to these blabla Ik klik aan: I agree..... Next vervolgens springt die binnen een seconde op het volgende scherm dat mij verteld dat alles prima geinstalleerd is. Dit klopt niet... ik heb het meerdere malen geprobeert, maar hij pakt geen directx? hij heeft het ook zeker niet geinstalled want dan zou die toch vragen om een reboot om alles in werking te zetten.... weet iemand waarom ik geen directx zou kunnen installen? komt dit door SP2 misschien? ik heb werkelijk geen flauw idee.... alle ideen zijn welkom, alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:78f6e10d68="Yellowman"]ik heb een score van 4085 op 3dmark 2001..... is dit acceptabel voor mijn systeem?[/quote:78f6e10d68] mijn pentium III 800 kwam daar in de buurt met een GF4 MX440 aan boord, voor die kaart is het traag, aangezien die makkelijk over de 10.000 moet gaan met een redelijk moderne pc (bijv een Athlon XP2500+ ofzo)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...