Ga naar inhoud

ATI Mobile Radeon 9200


Aanbevolen berichten

Sorry voor afkorting, met zgn bedoelde ik 'zogenaamde'... Artifacts kunnen in principe bij elke videokaart voorkomen, het ligt namelijk gewoon aan het wel of niet slecht zijn van het geheugen op de kaart (want op de standaard klokwaarde horen ze in ieder geval nooit te voorschijn te komen). Zie voor meer informatie de FAQ van dit forum: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415 Onder dit kopje: [quote:d971b771fc]Wanneer weet ik of ik te ver heb overgeklokt? Als de core van de videokaart te ver is overgeklokt dan krijg u een onstabiel systeem, 3dmark crasht naar Windows of uw hele pc loopt vast. Het kan ook voorkomen dat 3dmark of een spel om de haverklap bevriest en vervolgens weer verder loopt. Bij het te ver overklokken van de core is er ook kans dat u naast de boven genoemde verschijnselen ook spikkels en dergelijke te zien, dit noemt met “Artifacts” Als het geheugen (memory) van de videokaart te ver is overgeklokt wordt uw pc instabiel en krijg u stippen of strepen te zien, (artifacts) Artifacts kunnen zich ook manifesteren als vlakken die niet ingekleurd zijn. Niet ingevulde Texture e.d. [/quote:d971b771fc] Nogmaals, ik neem aan dat dat hier niet van toepassing is, immers, de kaart is niet overklokt en dús is het een fabrieksfout... Ik zou eerst kijken naar een eventuele garantie of anders inderdaad omruilen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...