Ga naar inhoud

Zoek videokaart max 100 euro


Aanbevolen berichten

Ik zoek een videokaart voor maximaal 100 euro Hij is vooral bedoeld voor internet / photoshop enzo. En af en toe een spelletje zoals: * NFS Underground * Sims 2 * En alle GTA's Hier is onder de 100 euro toch wel wat leuks voor te krijgen. Deze spellen hebben volgensmij niet zulke hoge systeemeisen. Je hebt tegenwoordig zoveel keuze en ik weet het verschil niet echt tussen al die chipsets enzo, dus jullie mogen een leuke voor me uitzoeken. Ik weet niet of het van belang is maar over een maand komt er een 19' crt monitor achter. Ik wil de kaart met spoed kopen dus het liefst rechtstreeks van Perfect Systems (in mijn woonplaats :D )
Link naar reactie
@Vandread: [quote:82c4e02427="Big Boss(ink)"] Ik wil de kaart met spoed kopen dus het liefst rechtstreeks van Perfect Systems (in mijn woonplaats :D )[/quote:82c4e02427] :wink: @Big Boss(ink): mag het een tientje meer zijn?? dan kun je het beste de Saphire Radeon 9600 halen denk ik. (jammer genoeg wel de 256MB variant)
Link naar reactie
[quote:f8af3277b2="sdh"]@Vandread: [quote:f8af3277b2="Big Boss(ink)"] Ik wil de kaart met spoed kopen dus het liefst rechtstreeks van Perfect Systems (in mijn woonplaats :D )[/quote:f8af3277b2] :wink: @Big Boss(ink): mag het een tientje meer zijn?? dan kun je het beste de Saphire Radeon 9600 halen denk ik. (jammer genoeg wel de 256MB variant)[/quote:f8af3277b2] Niet iedereen is even goed op de hoogte van kopen via internet e.d... Die Saphire lijkt mij ook de beste keus, alleen staat er onbekende levertijd... Aangezien het dan even kan duren, zou ik naar een 2e hands kijken met bon. Meer performance voor minder geld... :P
Link naar reactie
[quote:c5ce79e9cb="sdh"]@Vandread: [quote:c5ce79e9cb="Big Boss(ink)"] Ik wil de kaart met spoed kopen [b:c5ce79e9cb]dus het liefst[/b:c5ce79e9cb] rechtstreeks van Perfect Systems (in mijn woonplaats :D )[/quote:c5ce79e9cb] :wink: [/quote:c5ce79e9cb] met de nadruk op het liefst... mogelijk dus ook ergens anders ik bood gewoon het meeste waar voor z'n geld ;) sim-pel vaak is 2ehands kopen ook vrij vlot :) geld overmaken op laten sturen en klaar (wel altijd ff adressen checken enzo) (veel ervaring mee: heb 7 items gekocht via internet...: -9700pro -gf4 ti4200 -DD waterkoeling (2 dingen) -2x256 ddr bh5 -256 ddr bh5 -512 ddr bh5 (bh5 is neit meer te verkrijgen geheugen dat leukt overclockt vandaar ;)) -xp1700 met wonderoverclock stepping best veel eigenlijk :-? ohja topics worden hier niet gesloten ze zakken weg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...