Ga naar inhoud

gigabyte radeon 9800 pro driver probleem


Aanbevolen berichten

ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Gigabyte radeon 9800 pro (had een ti 4200) maar tot nu kan ik er nog niet echt van genieten.Ik heb met driver cleaner 3 de oude nvidia drivers verwijderd, voordat ik de catalyst 4.9 geinstalleerd heb.Er rare is nu dat ik voordat ik de catalyst installeer (zonder driver zeg maar) perfect strak beeld heb, maar na de installatie en met de goede beeldinstellingen ontzettend TRILLERIG beeld krijg.Gewoon in desktopmodus zeg maar.Het wordt nog erger als ik een programma open zoals bv adaware. Ik gebruik de zelfde instellingen als bij mijn vorige kaart (21 inch scherm met 1600x1200 res en 85hz refresh)Tijdens games is er niets aan de hand....begrijp er niks van.In 3dmark03 haal ik 5400 punten. Dit in combinatie met een asus a7n8x-x mobo (bios 1009) en de laatste nforce drivers, een athloon xp 2000 en 768 mb pc2700 ddr.Klopt die score wel? Zou een clean install hiervoor uitkomst bieden? Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen. Alvast bedankt
Link naar reactie
maar die score is dus niet zo belangrijk op dit moment.Resolutie heeft geen invloed.kreeg net het volgende beeld te zien: (screenshot plaatsen lukt niet, maar hele beeld is ververormd, direct na aanzetten pc) heb ook al omega en DNA drivers gebprobeerd, maar dat heeft ook geen invloed. DNA drivers wilden niet eens installeren......Welke driver is eigenlijk het beste voor de r9800 pro, qua prestaties? Dit lijkt toch op een driver conflict? Heeft een clean install wel zin? hopeloos gedoe namelijk als het niets uit zal maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...