Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi all, Ik geef toe dat mijn FX5600XT van een paar maanden geleden nogal een miskoop was. Damn wat presteert dat ding slecht, zie mijn 3d mark resultaten :P Nu wil ik een 5900XT kopen, is dit een goed kaartje? Zal deze mijn 3d mark prestaties flink wat omhoog halen? Of raden jullie wat anders aan? Mijn budget is ong 210 euro
Link naar reactie
[quote:38312a5e28="Red Dragon"]Bij jou is het wel een twijfel geval, je Pentium 4 is nog een van de eerste generatie en is minder dan 2ghz, dat is wel langzaam als je er een 6800LE in hebt hangen dadelijk. Zou zeker door gaan sparen voor een Nieuwe CPU + Mobo, maar eerst de videokaart upgraden.[/quote:38312a5e28] Ja da ga ik ook zkrz doen maar ik moet et doen met 70 eur per maand dus ik wel beetje prijs kwaliteit :D
Link naar reactie
Vandread zei dat die van Aopen het snelste was idd dus dan zal dat wel zo zijn. Die pixelpipelines kan je niet zomaar aanzetten daar moet je een btje mazzel mee hebben of dat lukt. Artifacts zijn vertekeningen in je beeld, rare kleuren en stukjes die niet kloppen dat krijg je als je je grafische kaart te ver overklok bv.
Link naar reactie
Voor dat je gaat kopen; Kijk eens bij www.guru3d.com in het forum daar vind je veel info over het softmodden van 6800 LE en NU kaarten. http://forums.guru3d.com/showthread.php?s=7c61599641f6f7853ee66ae93dc216a5&threadid=108104&perpage=10&pagenumber=1 De kans dat je de overige 8 pipes kunt inschakelen mer riva 15.2 is groot, maar geen 100%. Er is altijd een kans dat je kaart kapotte pipes heeft. Maar dan nog is een LE de beste koop voor 200 euro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...