Ga naar inhoud

Iiyama Vision Master 400 , S701GT


Aanbevolen berichten

[quote:9b83839236="Computerfreakje"]Hallo, ik heb deze monitor (werkt perfect) Alleen heb een driver nodig voor XP. Kan er nergens een vinden... Wie helpt? Alvast Bedankt[/quote:9b83839236] sorry hoor, maar vind dit wel een beetje erg triest. http://list.driverguide.com/matches.php?ids[0]=40234&ids[1]=11601&ids[2]=34040&ids[3]=65933&ids[4]=74312 als ik jouw onderwerp txt kopieer en plak naar google krijg ik direct 2 links waarbij de 2e link de goeie is. had wel wat meer verwacht van iemand die status ''ouwe rot'' heeft, en bijne net zolang als mij hier rondloopt...
Link naar reactie
[quote:6512127e99="Obi-wan-kenobi"][quote:6512127e99="Interficior"] Als ie perfect werkt waarom dan een driver? :-? [/quote:6512127e99] Dan kan je precies zien welke schermresoluties en refresh rates ondersteund worden (m.a.w., je kan geen verkeerde pakken).[/quote:6512127e99]Dan werkt ie dus niet perfect... Ik zie trouwens ook een flashback. Ik wilde het al zeggen, maar ik dacht, nee, het zal toch niet.
Link naar reactie
[quote:5fceb6ea8e="Interficior"] [quote:5fceb6ea8e="Obi-wan-kenobi"] [quote:5fceb6ea8e="Interficior"] Als ie perfect werkt waarom dan een driver? :-? [/quote:5fceb6ea8e] Dan kan je precies zien welke schermresoluties en refresh rates ondersteund worden (m.a.w., je kan geen verkeerde pakken). [/quote:5fceb6ea8e] Dan werkt ie dus niet perfect... [/quote:5fceb6ea8e] Kwestie van interpretatie denk ik. Misschien meende ie te zeggen dat die monitor wel perfect werkt op een PC waar de Iiyama driver pack wel op losgelaten is?
Link naar reactie
[quote:fb2c79f0dd="Obi-wan-kenobi"][quote:fb2c79f0dd="Computerfreakje"] 200 hz... [/quote:fb2c79f0dd] Ok, nu vat ik 't probleem. :P Hebbie die monitor driver nu al ge-updated met die link die ik gestuurd heb? http://www.iiyama.nl/include/getdata.asp?1965[/quote:fb2c79f0dd]Jep, hij geeft 'm nu ook goed aan. Na mijn systeem ge-reboot te hebben, staat dat vakje ook aan :) . Bedankt!!! :) . Mijn dank is groot 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...