Ga naar inhoud

3DMark vraagje


Aanbevolen berichten

2K halen met een GeForce 4 ti 4200 in 3dmark '03... erg lastig omdat je test 4 niet kan draaien welke erg zwaar teld voor de eindscore. Wereld record met een ti 4200: [url=http://service.futuremark.com/compare?2k3=2363883]2346[/url] Dit heb je minimaal nodig om 2005 te halen: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2454297 zoals je ziet hebben beiden een redelijk hoge score bij test 1 omdat hun cpu op een hoge snelheid draaid, het is dus zaak om je cpu over de 2200mhz te klokken en je videokaart natuurlijk ook.
Link naar reactie
Met een Geforce 4 Ti zul je niet veel winst behalen in 3D Mark03, voor een Geforce 4 Ti is het altijd nog het beste om 3D Mark 2001se te gebruiken deze zal wel verbeteringen geven, die was voor DirectX 8.1 net zoals jou kaart 3D Mark03 is voor DirectX 9.0 kaarten geschreven waar jou videokaart alleen maar softwarematig ondersteuning voor biedt.
Link naar reactie
Ik haal 5457 3Dmark01 punten met een 9800 pro. Als ik kijk naar 3Dmark05 dan is ook mijn videokaart nergens meer (2211 puntjes). Voor een Ti4200 is 3Dmark03 te zwaar en 3Dmark05 dodelijk. Maar je kunt zeggen wat je wilt: De GeForce 4 Ti4200 was wel een enorm sterke kaart. Die heeft het lang volgehouden :o Ik heb hem ook nog gehad totdat de nieuwere spellen niet meer zo lekker liepen.
Link naar reactie
[quote:281f83355f="Jimmy"]Ik haal 5457 3Dmark01 punten met een 9800 pro. Als ik kijk naar 3Dmark05 dan is ook mijn videokaart nergens meer (2211 puntjes). Voor een Ti4200 is 3Dmark03 te zwaar en 3Dmark05 dodelijk. Maar je kunt zeggen wat je wilt: De GeForce 4 Ti4200 was wel een enorm sterke kaart. Die heeft het lang volgehouden :o Ik heb hem ook nog gehad totdat de nieuwere spellen niet meer zo lekker liepen.[/quote:281f83355f] komt omdat ie DX8.1 is, met de DX9 spellen heeft ie dan minder problemen omdat ie geen DX9 effecten hoeft te renderen. Alleen het ziet er dan minder mooi uit. en tsja toen het moment na de GF4 serie, de FX serie... genadeloos afgemaakt door de 9700pro, wat vandaag de dag nog steeds een redelijke kaart is! en dat voor een ding van 2 jaar oud ;)
Link naar reactie
[quote:a60fd0de61="Red Dragon"]Je zit overigens wel erg dicht bij het TI 4200 wereld record, zonde dat je er niet meer uit kan krijgen http://service.futuremark.com/compare?2k3=2363883[/quote:a60fd0de61] vind et nog wel meevallen.... die cpu is niet echt super geclocked en die kaart zal wel iets gemod zijn maar hier heeft geen pro ze best op gedaan anders was het wel hoger :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...