Ga naar inhoud

Videokaart voor Athlon 700


Aanbevolen berichten

[quote:d07ad88352="Computerfreakje"]een ATi Radeon 9200SE 128MB zou niet misstaan in dat systeem.[/quote:d07ad88352] Idd, maar omdat hij 200euro voor een nieuwe kaart over heeft, zou ik dat gebruiken als ie een compleet nieuw systeem zou kopen... en niet voor 50euro een 9200se halen. :wink: maar dat zou ik doen...
Link naar reactie
[quote:b1f121aebe="Andre*K"]Ik denk dat hij maar moet gaan sparen dan. Nu een videokaart van 50 euro kopen zoals de ati 9200SE brengt hem niet heel veel verder denk ik zelf. Heel veel nieuwe spellen zijn voor deze kaart ook een probleem. :-?[/quote:b1f121aebe]Valt ook wel weer mee vindt ik. Je kan er prima UT2k3 enzo mee spelen.. Sims 2 ook :)
Link naar reactie
[quote:a8f9887002="Computerfreakje"]Valt ook wel weer mee vindt ik. Je kan er prima UT2k3 enzo mee spelen.. Sims 2 ook :)[/quote:a8f9887002] Dat wel, ik speel bv Sims2 nu ook met een 9200se maar het loopt alleen lekker @ High details in 800x600. Hogere resoluties kun je wel vergeten. (nou ja, 1024x768 gaat nog nét..) Dat kun je bv van een 9800PRO of 5900XT niet zeggen, die hebben daar geen enkel probleem mee. :lol: :wink: En ik denk ook niet dat je de Sims2 met een Athlon 700MHz en een 9200se spelen kunt. :wink:
Link naar reactie
[quote:15861c88ce="Andre*K"]Heel veel nieuwe spellen zijn voor deze kaart ook een probleem. :-?[/quote:15861c88ce] Joah... het is idd niet de snelste kaart, maar zolang je niet in de hoogste resolutie speelt is het nog best te doen hoor. :wink: het zal alleen niet zo lekker lopen i.c.m die Athlon 700MHz dus je kunt zoals ik ook al eerder aangaf beter voor een compleet nieuwe pc gaan.
Link naar reactie
Waarom probeer je niet een tweedehands Geforce 4 Titanium met 128Mb geheugen. Tot voor 3 maanden geleden speelde ik hier allerlei spellen mee (heb nu een Radeon 9800Pro). Alleen 3Dmark03 was een probleem voor deze kaart, ik kreeg een diavoorstelling in plaats van een benchmark (totaal toch nog 1450 punten). Destijds (zeg een 2 1/2 jaar geleden) was dit een bloedsnelle kaart, nieuw is 'ie niet meer te krijgen, maar op de tweedehandsmarkt lukt het nog best voor een prijs van ongeveer €50-€65, en als jullie dan voor het geld wat overblijft een snellere Athlon kopen kan het nog best hoor :wink: :wink: Grtz van J.W.
Link naar reactie
[quote:6151c57873="Computerfreakje"]GF4 is vette overkill voor een Athlon 700 :roll: .[/quote:6151c57873] hoezo, zo snel is een GF4 ti niet, dus zou prima kunnen, ik zou echter doorsparen tot een nieuwe PC met een redelijke processor (2500+ of hoger) genoeg ram (minimaal 512mb) en een redelijke videokaart (minimaal een 9600XT)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...