Ga naar inhoud

Videokaart van ongeveer 200 euro


Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer 200 euro tot mijn beschikking, en wil een videokaartje kopen bij www.4launch.nl zouden jullie eens willen gaan kijken, en is wat aanbevelingen doen. ik wil hem gebruiken voor spellen en gewoon normaal gebruik (msn, internet en dergelijken) dit zijn mijn andere Specs: AMD Athlon XP 2500+ DFI Lanparty NFII Ultra B Nexus NX3500 350W Als je meer info nodig hebt vraag het maar.. Ik weet niet wat het grote verschil is tussen ATI, Nvidia en SiS, wat is het beste voor mijn doeleinden?
Link naar reactie
[quote:48f5c76179="@ liq.."] jah ik weet niet goed wat het verschil is tussen 3dmark2k1 en 3dmark2k3, maar ik geloof dat de 9800 Pro toch net wat beter is..??[/quote:48f5c76179] Ervanuitgaande dat 3dmark2k3 een benchmark is met modernere toepassingen dan 3dmark2k1, geven deze benchmarks aan dat de 6800LE het beter doet onder modernere toepassingen en dat 9800Pro het beter doet onder minder moderne toepassingen. Speel je liever de meest recente games, dan heb je meer aan de 6800LE denk ik zo. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...