Ga naar inhoud

monitor piept


Aanbevolen berichten

Zoiets had ik ook bij me oude computer icm een lg 775. Als de monitor weer begint te piepen geef dat ding dan eens een ferme klap tegen de zijkant, tis niet helemaal de manier waarop ie het zou moeten doen maar het werkte wel vaak bij mij. Wat ik ook merkte is dat als ik de resolutie lager instelde (of hoger) het piepen dan ook weg was. Weet alleen niet meer zeker dat als ik daarna de resolutie weer terug instelde of ik dan weer het gepiep kreeg, misschien is dit bij jou ook het geval?
Link naar reactie
Alle stekkers eruit en zorg dat hij uit staat !, kap eraf en de stofzuiger erbij, met een kwastje voorzichtig alle stof weghalen. Kan wel eens een lekstroompje zijn bij de hoogspanning. Ga dus niet met een metalen stofzuigermond rondrauzen maar gebruik een plastic kierenzuiger en een kwastje en probeer niets te verbuigen of stevig te beroeren. Als je ergens niet bij kan dan maar blazen, als de stofzuiger tenminste ook een aansluiting om te blazen heeft(oude stofzuigers)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...