Ga naar inhoud

3dmark05 problemen


Aanbevolen berichten

ik heb 3dmark05 gedownload en geinsalleerd.. alleen bij de eerste run ging het al fout. ik kreeg de melding: lDirect3DDevice::DrawIndexedPrimitive failed: Out of video memory (D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY). De 2e run kreeg ik dit niet en haalde ik het met een score van 1009, dit leek mij iets aan de lage kant, aangezien m'n pc al 2 dagen non stop aanstond dacht ik van laat ik eens rebooten en kijken of ik dan een hogere score haal, sinds ik heb gereboot krijg ik alleen nog maar die melding ie ik de eerste keer ook kreeg. het ligt niet aan de overklock want als ik alles tergdoe naar de standaard waarden doet die het ook niet, en alle andere games en 3dmarken werken wel....
Link naar reactie
[code:1:09ec531d34]Voeding 480 Watt Antec truepower Moederbord Abit NF7-S (rev 2.0) Processor(s) AMD Athlon XP 2500+ @ 175x12=2105MHZ Geheugen Twinmos pc3200 512MB + corsiair valeupc 3200 256MB = 768MB Hard Disk(s) western digital 2x 80GB 7200RPM in Raid 0 Videokaart(en) Radeon 9500@9700pro @core: 405 mem: 311 [/code:1:09ec531d34] misschien wel makkelijk, wat spekjes :) hmm heeft gewoon 128mb ? op een 64mb 9500 werkt 3dmark iig wel heb je al geprobeert drivers en/of 3dmark en/of DX9.0c opnieuw te installeren ?
Link naar reactie
[quote:c1a322f251="royzwiers"]opnieuw installeren is al geprobeerd... en mij videokaart is de 128 mb versie... het rare is ook dat die het 1 keer wel deed en verder niet.. edit: het gebeurd steeds bij de 2e test[/quote:c1a322f251][quote:c1a322f251="HardTrance"].... Wat ik overigens wel gek vind is dat ik in de 2e test bij 3dmark05 vlakken met niet ingevulde textures krijg! :-? Eerst dacht ik aan artifacts maar aangezien ik mijn kaart niet heb overgeklokt en bij alle ander tests dat niet heb, lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk![/quote:c1a322f251]Ik heb dus ook probleempjes bij test 2, maar bij mij loopt hij wel gewoon door en dan krijg ik een "normale" score van iets boven de 3000.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...