Ga naar inhoud

compaq FS740


Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn c-schijf geformatteerd en bijna alles zit er weer op. Nu wil alleen de driver voor mijn monitor niet lukken. Ik heb hem van internet afgeplukt maar als ik hem dan wil installen via conf. scherm en nieuwe hardware dan vindt hij het bestandje niet. Ik snap er niks meer van, ben nu al zo'n tijd bezig, wie kan me hier mee helpen?
Link naar reactie
Ik doe het via conf. scherm nieuwe hardware en dan laat ik hem zelf dedecteren, maar ik geef het ook zelf aan, in beide gevallen ziet hij het bestandje niet. Ik heb het bestandje (SP20813) gedownload en op mijn bureaublad laten neerzetten. Ik kan er helemaal niet aan zien dat het een .exe bestand is. Ik heb Windows 98. Als ik er op dubbelklik dan zegt hij: "c\windows\desktop\SP20813.exe is geen geldige WIN32-toepassing". Wordt het zo voor jou iets duidelijker? Ik hoop het want ik snap er geen snars van !!!
Link naar reactie
Het is me niet gelukt hoor. Als ik het via detecteren wil installen dan zoekt hij naar een .inf bestandje en dit is volgens mij een .exe. Maar ik geef niet op, blijf proberen. Morgen weer met frisse tegenzin (nog nooit is een format c zonder probs verlopen !!) :cry: :cry: :cry: In ieder geval bedankt voor je moeite !!! P.s. als je (of iemand anders) nog een ideetje heeft hou ik me aanbevolen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...