Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb even geleden al eens gevraagd of ik nu mijn graka nu moet kopen of moet wachten op PSI express. Maar ik krijg nu van mijn ouders een nieuwe graka op voorwaarde dat het nu is en niet binnen een paar maanden. dus welke mobo en proc past er bij een 6800 ULTRA of een X800 XT kan ik een zware proc op mijn huiding moederbord? moet wel binnen de €500 blijven of iets meer mss. €600 is echt de max en dan moet ik nog een maandje sparen. dus liefst €500 Ik denk dat ik met het geheugen dan nog wel verder kan Apacer 1024 MB PC 32OO
Link naar reactie
[quote:fa9e7fe530="belgiangoose"]Ik heb even geleden al eens gevraagd of ik nu mijn graka nu moet kopen of moet wachten op PSI express. Maar ik krijg nu van mijn ouders een nieuwe graka op voorwaarde dat het nu is en niet binnen een paar maanden. dus welke mobo en proc past er bij een 6800 ULTRA of een X800 XT kan ik een zware proc op mijn huiding moederbord? moet wel binnen de €500 blijven of iets meer mss. €600 is echt de max en dan moet ik nog een maandje sparen. dus liefst €500 Ik denk dat ik met het geheugen dan nog wel verder kan Apacer 1024 MB PC 32OO[/quote:fa9e7fe530]Opzich is is je mobo nog erg goed met je 875 chipset. Zelf betwijfel ik of je het verschil zou merken tussen je 2,8, en een 3,2. Eventueel kan je het verschil nog ophoesten met overklokken. Als je een nieuw moederbord wilt, kun je voor gamen het beste voor een A64 gaan. Als je PCI-Express wilt, (je kan al X800XT's kopen in PCI-express vorm) kun je het beste voor een 775 gaan, en dan de Grandsdale nemen.
Link naar reactie
[quote:527c9290f4="Obi-wan-kenobi"]Ik zou alleen die graka aanschaffen voor dat geld: zo'n 6800 Ultra of X800XT alleen is al 500+ euro. Die 2.8GHz P4 kan nog prima mee, eventueel kan je 'm ook nog overclocken om het uiterste uit games te willen halen. .[/quote:527c9290f4] 2,8ghz is te langzaam voor een 6800 Ultra of X800XT, ik liep tegen dat probleem aan met het testen van die videokaarten, zie Computer! totaal test van Oktober. een 3,4ghz P4 of Athlon64 3400+ is toch wel het minimale wat je moet hebben voor die kaarten. Als je een gamer bent zou ik die CPU + Mobo verkopen en een Athlon 64 systeem gaan bouwen met X800XT PE erin. Als je Intel wil doen moet je voor de i915 chipset gaan met PCI-Express X800XT. niet de Grandsdale I925X nemen, deze is duurder en nauwelijks sneller en je hebt DDR2 nodig
Link naar reactie
[quote:d2eada4b17="Red Dragon"][quote:d2eada4b17="Obi-wan-kenobi"]Ik zou alleen die graka aanschaffen voor dat geld: zo'n 6800 Ultra of X800XT alleen is al 500+ euro. Die 2.8GHz P4 kan nog prima mee, eventueel kan je 'm ook nog overclocken om het uiterste uit games te willen halen. .[/quote:d2eada4b17] 2,8ghz is te langzaam voor een 6800 Ultra of X800XT, ik liep tegen dat probleem aan met het testen van die videokaarten, zie Computer! totaal test van Oktober. een 3,4ghz P4 of Athlon64 3400+ is toch wel het minimale wat je moet hebben voor die kaarten. Als je een gamer bent zou ik die CPU + Mobo verkopen en een Athlon 64 systeem gaan bouwen met X800XT PE erin. Als je Intel wil doen moet je voor de i915 chipset gaan met PCI-Express X800XT. niet de Grandsdale I925X nemen, deze is duurder en nauwelijks sneller en je hebt DDR2 nodig[/quote:d2eada4b17]Nou staat mij bij dat de grandsdale 915 is en Alderwood 925, maar ik kan het mis hebben maar ik weet het vrijwel zeker. Zie ook de namen van Asus moederborden. Maar inderdaad zou een A64 3400+ zeker niet misstaan, maar je bespaard jezelf een heleboel geld door je ouders een 6800GT te laten nemen, kan je het geld in je zak houden voor als jou systeem echt verouderd wordt :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...