Ga naar inhoud

Mijn videokaart maakt herrie


Aanbevolen berichten

[quote:4bcb82c7d8="AswinW"]Hij is stofvrij en ik heb nog geen drupje olie op het asje gedaan. Moet ie daar dan vanaf of kan ik volstaan met stickkertje heel voorzichtig erafhalen en er een drupje in laten vallen (naaimachineolie) ?[/quote:4bcb82c7d8]De koeling moet er sowieso vanaf. Maar een drupje op het asje is natuurlijk uitstelling van executie. En daarbij is het ook leuk om betere koeling te hebben voor het overklokken enzo. Je moet erop letten dat jouw kaart Mounting holes van 3 mm rond de GPU heeft, want daarmee worden de meeste koeler me vastgemaakt. Trouwens had dit ook in het Grote Koeltopic gemogen wat mij betreft. ;)
Link naar reactie
Zekerste weten. Een Grafische Koeltopic moet er zijn. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Drupje olie laten vallen en inderdaad alleen ik merk dat er wat speling zit op het asje of zoiets. Maar misschien hoort het zo. In ieder geval, dat drupje olie werkt. Ik weet bij god niet hoe ik die Hercules Radeon met koperen koeling moet vervangen voor een nieuw exemlaar. M'n materiaal en gereedschappen zijn te groot. vervelend dus. Maar hij maakt nu minder herrie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...