Ga naar inhoud

TV-out werkt niet


Aanbevolen berichten

ik heb zopas een tv out kabel gekocht maar nu krijg ik geen beeld op de tv alles is juist aangsloten er zit een scart adapter tussen, als ik in de instellingen van mijn vga kijk en ik doen zoek beeldscherm dan geeft hij ook niet aan dat er een tv is gevonden ( staat in grijze tekst tss de mogelijkheden ) is er iets wat ik er aan kan doen mss specificaties: vga: geforce4 mx 420 tv : nokia 5524 of zoiets is al ouder model
Link naar reactie
Tekst op een website is over het algemeen niet duidelijk te lezen op een TV scherm, maar een ondertitel moet je toch echt makkelijk kunnen lezen. De kwaliteit van je tv ook nog wel eens een effect op het beeld. Bij ati heb ik weinig ervaring. De enige ati die wij hebben is een Ati All In Wonder. .en die is er min of meer speciaal voor gemaakt. Een handig programma is WinDVD. Die stelt bij mij athans de instellingen automatisch in de best mogelijke configuratie. Voor de benodigde en nieuwste codecs zou ik het K-Lite Media Codec Pack downloaden. En dan het liefst de uitgebreide versie van rond de 27mb. Vriendelijke Grt Eelke van den Bos
Link naar reactie
De kwaliteit van de film is op je monitor altijd scherper en beter van kwaliteit dan dat je hem bekijkt op tv. Maar ondertitels moet je goed kunnen lezen.... Ik gebruik trouwens BS player om af te spelen op tv Wat die codecs betreft, ik heb er 2 geinstalleerd (+/- 3 mb ipv 27 mb) en kan tot nu toe alles afspelen. Zie [url=http://www.sectie.be/faq/codecs/codecs.htm] hier [/url] Ik gebruik nummer 4 en 5 en eventueel kan je ook nog nummer 9 downloaden en installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...