Ga naar inhoud

wat is de beste videokaart voor ongeveer 200 euro


Aanbevolen berichten

[quote:1e6533c437="ThaOdie"]http://www.nordichardware.com/reviews/graphiccard/2004/r420/index.php?ez=2 daar staat het.. 8)[/quote:1e6533c437]boeiend....je geloofd dus wat daar staat. en niet wat ik zeg :wink: oke...de nvidia's gebruiken vaak wat meer watt. maar de 6800 ultra kan echt wel met minder af dan 480 watt. en dat ze bij de de radeons een advies geven van 300 watt is ook bezopen. dat is dus zelfs een verschil van 180 watt. zoveel kan een agp slot volgens mij nog geen eens aan :lol:
Link naar reactie
[quote:31c489c401="zjarl"]dat is dus zelfs een verschil van 180 watt. zoveel kan een agp slot volgens mij nog geen eens aan :lol:[/quote:31c489c401]Nee een agp slot kan dat zowiezo niet aan en daarom zitten er ook molex connectors op zwaardere grafische kaarten. :-? 180watt verschil is idd belachelijk, maar een videokaart die 180 watt slurpt is technisch niet onmogelijk hoor :wink:
Link naar reactie
CGI workstations hebben ook 800 watt voedingen, de cpu's van die dringen verbruiken nog minder dan een mobile... Het gaat bij die bakken namelijk niet puur om de hoeveelheid watt's maar ook om de stabiliteit. Zo ook bij ATI en Nvidia, beter iets met een marge nemen dan precies goed.... want de ene voeding is de andere niet. Het enige is, we hebben het hier over de LE versie en die verbruikt bij lange na niet zoveel stroom als de Ultra (dus linken naar hoeveel watt die gebruikt is een beetje onzin ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...