Ga naar inhoud

nieuwe computer klaar, mijn videokaart niet verkrijgbaar!!


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem, mijn computer is helemaal klaar maar mijn videokaart is nergens meer leverbaar tot 1 november, en zo lang wil ik niet wachten, het gaat om de X800XT normaal of platium ik heb er €520,- voor over en zoek iets in die richting dat wel leverbaar is ,welk raden jullie aan??? hij moet hierbij passen athlon 64 3400+ asus k8v deluxe atlon64 (s754) 2x 512 ddr 400 klington maxtor 200 gig jullie zouden me erg helpen, greetz
Link naar reactie
[quote:0a7b331f97="Vandread"]ik zou denk ik zowiezo momenteel de 6800ultra nemen aangezien die het snelste is?[/quote:0a7b331f97] ik denk dat het niet zoveel scheelt omdat ik een hoge processor heb en daar presteert de x800xt plat, weer beter op, zit nog een beetje te twijfelen tussen deze 2 , als ze zo snel mogelijk leverbaar zijn natuurlijk. ben druk aan het zoeken naar een goede internet shop!!
Link naar reactie
[quote:080a2ea4bf="HardTrance"][quote:080a2ea4bf="marcvdbrink"]ja, ga gewoon wat bedrijven bellen en sites mailen of ze 1 van de 2 hebben en dan zo snel mogelijk bestellen heb trouwens een 470w koeler, dus dat zit wel goed[/quote:080a2ea4bf]Neem aan dat je een TEC koeler bedoeld?[/quote:080a2ea4bf] heb een Enermax EG4 75AX-VE Noisetaker 470W heb er niet veel verstand van, kwam die winkel mee aan!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...