Ga naar inhoud

Driver nodig voor DirectX9.c


Aanbevolen berichten

test idd een win 9x of win2k driver... maar denk niet dat dat gaat werken, en ik wist trouwens ook wel dat een spel dan normaal gewoon bepaalde effecten weglaat hoor, als de grafische kaart die dx versie niet ondersteund, maar ik dacht het is een nieuw spel, zou me niks verbazen als ze gewoon zeggen je MOET een up to date kaart hebben oid, word steeds erger tegenwoordig :roll:
Link naar reactie
[quote:afb40d89cf="ric0209"]test idd een win 9x of win2k driver... maar denk niet dat dat gaat werken, en ik wist trouwens ook wel dat een spel dan normaal gewoon bepaalde effecten weglaat hoor, als de grafische kaart die dx versie niet ondersteund, maar ik dacht het is een nieuw spel, zou me niks verbazen als ze gewoon zeggen je MOET een up to date kaart hebben oid, word steeds erger tegenwoordig :roll:[/quote:afb40d89cf]Draait hier ook op een Geforce 4, en bij een vriend op een GF2 dus gaat makkelijk. En waarom gebruik je server 2003? Als je ergens perse voor nodig hebt kun je beter dual-boot met XP doen, doe ik hier ook alleen dan wel XP 64 bits en XP 32 bits 8) :wink:
Link naar reactie
[quote:d1f86ee547="Johant"]Heeft iemand een resource heo ik makkelijk een dual boot met XP kan installeren?[/quote:d1f86ee547]Dit forum gaat verder als alleen hardware: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=93702 (Windows FAQ) Als iets niet duidelijk is moet je maar posten we helpen wel, of kan ook helpe via MSN als je snel hulp wilt 8) :wink:
Link naar reactie
[quote:1972b7f77b="Johant"]Waarom staat er bij NVidia wel een driver voor WIndows Server 2003 64-bits en niet voor de standaard 32-bits?[/quote:1972b7f77b]Die is niet voor Sever 2003 maar gewoon voor Windows 64bits. Windows XP 64bits en Windows 2003 64bits zijn op bijna dezelfde code gebaseerd alleen is Server 2003-64bits veel geavaceerder op server gebied. Ik met WindowsXP 64 bits gebruik dezelfde driver als voor Server 2003-64bits als je die driver pakt staat er ook bij dat ie ook voor XP64 is. Maar om het voor jou even te doen, instaleer eens de drivers voor XP. Server 2003 en XP lijken veel op elkaar....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...