Ga naar inhoud

tnt2 in nieuw mobo


Aanbevolen berichten

Voor >125,-- euri ga ik mijn pa's oude p2-350 opgraden 256ddr zeer goedkoop pc-chips bordje en XP2000 Voor zo ver geen probleem, voeding trekt het wel ect etc. Maar nou vroeg ik me af of zijn oude tnt2 pro van Elsa ook nog mee kan? Hoe zit het met de voltages voor de kaart, gaan die tnt-jes niet op een lager voltage dan nieuwere mobo's afgeven? Of praat ik nu onzin?
Link naar reactie
Het moet gewoon werken. Ik heb ook een TNT2 kaartje op een ECS mobotje gehad. gaf geen problemen. :) Als het een AGP4x kaart is moet het sowiezo wel werken. Als ie AGP2x is moet je ff in de handleiding van je mobo kijken of AGP2x een probleem is op dat mobo. Kijk anders ff in het FAQ over de voltages. zo ff uit mn hoofd (weet het dus niet 100% zeker. Beter is om ff in het FAQ te kijken..) : AGP2x = 3.3V AGP4x = 1.8V AGP8x = 0.8V iig suc6 ermee. 8)
Link naar reactie
Juist, had ik al gedaan; maar dit staat in de FAQ; dat agp 1.0 kaarten niet gaan in een mobo dat 1.5 v vereist. Staat er ook een link naar een Russische site welke kaarten agp 1.0, 2.0 of 3.0 zijn. De TNT pro staat bij 1.0 en 2.0. Bij 2.0 met een (3) erachter. Mijn russsisch is een beetje roestig........is het nu een agp 2.0 kaart of niet? Anders moet het geen probleem zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...