Ga naar inhoud

EVEN SNEL uw mening over videokaarten


Aanbevolen berichten

Ik heb nodig een nieuwe videokaart nodig, want mijn radeon 9000 werkt voor geen meter meer. ik ga morgen een nieuwe halen, denk bij mycom of funprice. zouden jullie eens op deze sites kunnen kijken of jullie nog goede videokaarten onder de 100 EURO zien staan? hier zat ik aan te denken: Nvidia GeForce 5200 met 256 mb ddr Merk AOpen Type Aeolus FX5200-DV256 Grafische engine NVIDIA GeForce FX 5200 Geheugen 256 MB Type geheugen DDR Engine kloksnelheid 250 MHz Geheugen kloksnelheid 333 MHz RAMDAC 350 MHz Bus standaard AGP 8X VGA-output 15-pin D-sub TV-output S-video en composiet DVI-output Ja Uitvoering Retail ----------------------------------------------------------- Is dit wat, of kan ik beter een 128 mb ddr nemen met een RAMDAC van 400. mijn systeem specs zijn: amd athlon 1200 384 mb intern, 2x 20 gig schijf. Zeer bedankt, en hoop op snelle reacties voor morgen!
Link naar reactie
maar wat moet ik nou doen, is een nieuwe kaart echt de oplossing? want heb nu heel even een heel oud videokaartje uit een pentium1 erin zitten, deze loopt al vast als ik hem probeer te installeren, nou wordt ik echt gek! of zou dit kaartje te klein zijn (heeft 4mb) maar kan iemand nog een andere goede kaart vinden dan? moet wel onder de 100 euro, minimaal 128 mb.
Link naar reactie
[quote:8a2a913bb5="sdh"]Als je wel de FX5200 neemt, neem dan iig niet de FX5200 met 256mb: deze is hoe raar het ook klinkt trager dan de 128MB variant.[/quote:8a2a913bb5]Ter extra info: Dit komt omdat er langzaamer gehuegen is gebruikt. Zover ik weet heeft dat geheugen een hoge CAS. Denk aan een tank, groot & veel vuurkracht maar weinig snelhied en manuvreert slecht. Ik ga nu eens kijken op die sites.
Link naar reactie
[quote:b1916c6296="vanwalsum"]oke! ik hoop dat u even een aanrader kan vinden! want ik wil gewoon gta kunnen blijven spelen, en underground 2 (als hij komt) zou ik dan aan een 128 genoeg hebben als ik het werkgeheugen vergroot naar 768?[/quote:b1916c6296]Voila: http://www.funprice.nl/info.html?sort=&id=5380&list=3&subgroep= Bij funprice een Nvidia FX5600XT 128MB voor 99.95! Een (systeem)geheugen uitbreiding is altijd goed, en deze kaarten zijn nog niet snel genoeg om de 256MB (videogeheugen) volop te gebruiken. Als je de Computertitaal leest staat er in een van de stukken dat van de tests maar 2 games ooit de 256MB gebruiken, maar dat dan wel op een X800 Pro...
Link naar reactie
Tsja, als je bij mycom of funprice wat kan vinden, wil het namelijk in apeldoorn kopen, liever niet op internet. dan mot ik het terugsturen enzo, heb er slechte herinneringen aan. maar in apeldoorn zitten ook nog de volgende winkels: vobis (www.vobis.nl) en dynabyte (www.dynabyte.nl) en verder niet meer. maar kan je van die winkels even de beste uitzoeken? want ik denk dat u er meer vanaf weet! maar met een nieuwe cpu wil ik w8ten, omdat ik tot nu toe alle spellen op 1280X1024 en alles max heb kunnen spelen, zelfs underground, en dan zonder schokken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...