Ga naar inhoud

Probleem met beeld na converten van media files


Aanbevolen berichten

Ik heb een pc: Packard bell I-Media 6211 VL, Amd-athlon XP 2200+ 1,8 gig kloksnelheid, 752MB RAM, Extended stereo sound, Savage 4 (KM133A) 16MB (shared).... Iedere keer als een een video file (RMVB of Avi) convert naar dvd-video file met een video converter (bijv. WinAvi) dan krijg ik als resultaat "groen beeld". Ik heb wel het geluid, maar helaas geen beeld. Hoe kan dat? Waar kan het aan liggen? Hoe kom ik van dit probleem af? Kan iemand mij helpen? Bedankt.
Link naar reactie
Ik heb het ook nog eens met een ander converter geprobeert, maar het zelfde verhaal... dus ik denk niet dat het aan de software ligt. Ik heb op meedere forums gevraagd, ik heb alle (heel erg veel) codecs geinstalleerd. maar gebeurt nog steeds het zelfde. Ik kan de files wel normaal afspelen, met bijv. Bsplayer, mediaplayer etc. Maar 1 ding, als ik de files afspeelt springt mijn beeld een seconde op zwart. Dat is bij mijn ander pc niet het geval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...