Ga naar inhoud

Welke Videokaart voor een AMD64 3400+?


Aanbevolen berichten

Ik zit een beetje te kijken om bij mijn net nieuwe AMD64 ook een nieuwe videokaart te kopen aangezien mijn GF4 Ti 4200 niet echt geweldig erbij pas kwa prestaties. Dus, wat raden jullie mij aan als vervanger van mijn GF4 Ti4200? Het budget zal tussen 400 en 475 max liggen. Systeem: AMD64 3400+ (2.4 Ghz) 512MB PC3200 2.5 CAS Gigabyte K8NSNXP PS: :lol: Dacht nooit dat ik zelf ooit nog eens zon topic zou starten :D
Link naar reactie
asus x800pro Edit: me gedachten zijn iets teveel bij m'n vriendin en iets te weinig bij m'n tobo :oops: :P Maak er maar Ati radeon X800Pro van, Maar die hieronder aangegeven gforce zal je ook geen spijt van krijgen het is meer een kwestie van voorkeur. Let bij die Geforce trouwens op dat als je waterkoeling ofzo hebt hij misschien niet past, aangezien hij dan vrolijk tegen het chipsetblokje aan komt te zitten (Erg handig gemaakt die NB op die plek :evil:)
Link naar reactie
[quote:8625ea80d3="General X"][quote:8625ea80d3="Vandread"]overtuigt m'n postcount genoeg? :lol: [/quote:8625ea80d3]Ik ben al langer lid, telt dat niet? :P :lol:[/quote:8625ea80d3]Nee, want blijkbaar let je niet op :P Maar serieus, met beide kaarten (X800Pro en GF 6800GT) doe je geen miskopen, maar de 6800GT is gewoon net even wat sneller. Nadeel is wel dat je een enorme voeding moet hebben.
Link naar reactie
[quote:e175f85acd="Interficior"] Maar serieus, met beide kaarten (X800Pro en GF 6800GT) doe je geen miskopen, maar de 6800GT is gewoon net even wat sneller. Nadeel is wel dat je een enorme voeding moet hebben. [/quote:e175f85acd] Mwoa, valt reuze mee: http://www.xfxforce.co.uk/product_view.php?sku=PVT40AUA#specifications [size=9:e175f85acd]The GeForce 6800 Ultra requires a stable, 12-volt power source for best performance, reliability, and enjoyment. For GeForce 6800-based graphics cards, NVIDIA recommends a power supply with a rating of 350W or higher. To over clock your GeForce 6800 Ultra for maximum performance, NVIDIA recommends a higher rated power supply. GeForce 6800 Ultra boards will have two standard disk drive power plugs on the back end of the card. Both power connectors must be connected for normal use. You may use a Y-cable or connect two dongles off of the same power cable if plugs are short for normal use. To overclock, you should attach two independent (not shared or split with a y-cable) hard disk drive power dongles from the system’s power supply to these plugs. [/size:e175f85acd]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...