Ga naar inhoud

ATI Rage 128GL drivers


Aanbevolen berichten

Ik wou vanmiddag ff bij iemand bij me uit de buurt de nieuwste videokaart drivers installeren omdat GTA VC niet het niet helemaal goed deed..(vage objecten op het scherm enz.) Het probleem is alleen dat ik helemaal nergens de juiste drivers vinden kan. Zelfs niet op de site van ATI. :-? de nieuwste die ik daar vinden kan zijn van 2002 en daar schiet ik natuurlijk ook niets mee op... Dus als iemand een site/link weet waar ik (nieuwe, dus vanaf ong. 2003) drivers van een ATI Rage 128GL voor Windows XP vinden kan, zou ik het graag willen weten. :) Bedankt alvast! 8)
Link naar reactie
[quote:be8753ee00="ArV24"]Staat ie hier ook niet bij?? [u:be8753ee00] http://list.driverguide.com/list/company424/ [/u:be8753ee00] Tja, ik weet niet of dat de nieuwste zijn..... Of hier : [u:be8753ee00] http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/winxpr1286133279.html [/u:be8753ee00] (waarschijnlijk een oude)[/quote:be8753ee00] Daar had ik ook al gekeken, zitten helaas geen Windows XP drivers bij... alleen Win9x. Die andere op de site van ATI zijn dezelfde als die nu op die PC staan, daar schiet ik dus ook niet zoveel mee op.. :) Maar bedankt voor het zoeken! :D
Link naar reactie
[quote:8eec95215a="Hu'uruun"]Tja, de Rage 128 Ati Chipset wordt verder neit emer ondersteund; er worden dus ook geen nieuwe drivers meer voor gemaakt. Misschien dat je, als je geluk hebt, nog een 3rd party driver ergens kan vinden.[/quote:8eec95215a] Bedankt, ik heb ernaar gezocht... kan helaas niks vinden... :( [quote:8eec95215a="bradley"]kijk ens op windowsupdate.com heb ik ook mijn drivers van[/quote:8eec95215a] Thnx! zal eens kijken of ik er wat vinden kan. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...