Ga naar inhoud

Monitor Probleem


Aanbevolen berichten

Sinds vannacht heb ik een probleem met de computer telkens als ik hem opstart kom ik tot het balkje van Windows XP waar die windows begint te laden. Daarna lijkt het alsof hij verder gaat maar dan ineens springt de monitor op de energiebesparende functie (wat hij normaal pas naar 10 minuten ofzo doet als je niks doet). Zou het misschien aan de Videokaart kunnen liggen of iets anders? De videokaart is trouwens een FX5200.
Link naar reactie
ik had een soortgelijk probleem met een 9600XT, dacht dat het mn windows install was (had net nieuwe kaart, toen was stroom uitgevallen @ lanparty) dus ik windows opnieuw installeren, eureka, een desktop, ik drivers installeren...zwart beeld, recoveren, weer desktop, andere versie van de drivers ... zwart beeld. Geforce 4 MX440 er weer in en ja hoor, werkte weer prima.. :roll: probeer eens een andere kaart zou ik zeggen, kom je daar windows wel mee in dan heb je een redelijke kans dat het bij de kaart ligt, al kun je de drivers niet uitsluiten, daarom is een verse windows installatie het overwegen waard. Zorg uiteraard dan voor een goede backup van al je belangrijke gegevens!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...