Ga naar inhoud

NVIDIA Driver deugt niet?????????????


Aanbevolen berichten

Aan de codecs ligt het niet, dit was begonnen toen mijn monitor (tft) van die groene strepen begon te vertonen op een zwart scherm. Volgens de leverancier moet ik de nieuwste NVIDIA driver installeren, zo gezegd zo gedaan. En dit probleem is het resultaat. Nu heb ik alle drivers van de videokaart verwijderd, en de oude weer geinstalleerd, en voor zover is het probleem opgelost. Wat ik niet begrijp waarom, als de nieuwste NVIDIA driver is geinstalleerd dat ik geen films kan zien, alleen het geluid is te horen. Aan de instellingen van de NVIDIA display ligt het ook niet. Wie weet mag het zeggen.
Link naar reactie
[quote:5fc21505b1="sapu"]Ik heb een NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X, zodra ik de nieuwe driver heb geinstalleerd (20mb) kan ik geen films meer zien, geen beeld alleen geluid is te horen. (..) Nu heb ik alle drivers van de videokaart verwijderd, en de oude weer geinstalleerd, en voor zover is het probleem opgelost. [/quote:5fc21505b1] De nieuwste nvidia drivers zijn meer bestemd voor de DirectX 9 kaarten. Zelf gebruik ik voor een NVIDIA GeForce4 Ti 4200 en een - Ti 4400 video kaart gewoon nvidia driver versie 30.82 WHQL. Bij mij werken deze goed. [quote:5fc21505b1="sapu"]Wat ik niet begrijp waarom, als de nieuwste NVIDIA driver is geinstalleerd dat ik geen films kan zien,[/quote:5fc21505b1] Daar heb ik ook geen verklaring voor. Maar als er problemen zijn met de nieuwste nvidia drivers, is het beter nvidia driver versie 30.82 WHQL te nemen. Bedoel je een video dvd die je bijvoorbeeld met WinDVD afspeelt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...