Ga naar inhoud

Resolutie problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb net sinds een uur een nieuwe monitor, de LG Flatron F700P. Dit scherm zou resoluties aan moeten kunnen tot zeker 1600x1200. Momenteel heb ik hem op 1024x768, maar zodra ik de resolutie hoger zet veranderd deze wel, alleen niet op de goede manier. Het beeld wordt namelijk niet 'groter' zoals het hoort (kleinere letters en bredere taakbalk etc.), maar in plaats daarvan wordt de taakbalk wel groter, maar alle inhoud blijft even groot. Hierdoor past niet alles op het scherm, maar als ik met de muis naar de rand van het scherm ga verplaatst het beeld zich, ik kan dus zeg maar 'scrollen' over mijn bureaublad... Ik heb de LG drivers van de meegeleverde cd geinstalleerd. Zit aangesloten op een Club3d Radeon 9600 Pro met ATI Catalyst driver versie 6.14.10.6458 Weet iemand misschien hoe dit te maken is?
Link naar reactie
[quote:b5a90ea0bc="Koradhil"]Oke, dat ook gefixt, gewoon even width & height opnieuw instellen met OSD van de monitor :) Het enige wat ik nu nog heb is dat rechts smaller is dan links, waardoor er rechtsboven een zwart stuk zit... in het osd is geen functie om dat te veranderen :([/quote:b5a90ea0bc] daar kan ik je helaas niet verder mee helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...