Ga naar inhoud

Radeon & AGP


Aanbevolen berichten

[quote:e52420b1e9="Computerfreakje"]@Capitein Kansloos , Als ik hem op 4x zet , dan is alles wel ingeschakeld.[/quote:e52420b1e9]Juist. Dus wat is nou de oplossing voor je probleem...? :-? Niet zo eigenwijs doen, gewoon dat ding lekker op AGP 4X laten staan. Dan krijg je ook niet van die rare melding en hoef je geen topics meer te plaatsen over vage meldingen, fouten en crashes.
Link naar reactie
[quote:d7fffc8083="Captain_Kansloos"][quote:d7fffc8083="Computerfreakje"]@Capitein Kansloos , Als ik hem op 4x zet , dan is alles wel ingeschakeld.[/quote:d7fffc8083]Juist. Dus wat is nou de oplossing voor je probleem...? :-? Niet zo eigenwijs doen, gewoon dat ding lekker op AGP 4X laten staan. Dan krijg je ook niet van die rare melding en hoef je geen topics meer te plaatsen over vage meldingen, fouten en crashes.[/quote:d7fffc8083]Ok is goed. Maar nog een klein ding : [i:d7fffc8083]Ik heb een groot vermoeden dat het met mijn kaart te maken heeft! Jullie ook?... Ik denk een brakke Radeon?[/i:d7fffc8083]
Link naar reactie
Ondervind je problemen? trage spellen? Test de snelheid van je kaart eens en vergelijk ze online 3dmark ofzo en in http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch Gewoon dezelfde eigenschappen als je eigen pc zetten (let wel met 3dmark2001 kun je niet zien of de videokaart is overclocked) Als je resultaten hebt pas terug melden hier... Je zit namelijk alleen maar te brabbelen dat de *uitlezing* van een aantal programma's niet klopt zonder te laten zien of het ook echt invloed heeft.
Link naar reactie
[quote:01657bfe6d="ArneLH"]Hij moet chipset drivers hebben volgens mij.[/quote:01657bfe6d]Die heb ik al geinstalleerd. Edit :// Bedankt voor al jullie hulp! Wat zou ik zonder jullie moeten? :( . Sorry dat ik af en toe zo ben , maar ik zal het uitleggen. Als ik een probleem heb bijv een klein , dan maak ik er een groot van. Dat is altijd. En daar kan ik echt niks aan doen!
Link naar reactie
[quote:96c4df2d9b="Vandread"]Ondervind je problemen? trage spellen? Test de snelheid van je kaart eens en vergelijk ze online 3dmark ofzo en in http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch Gewoon dezelfde eigenschappen als je eigen pc zetten (let wel met 3dmark2001 kun je niet zien of de videokaart is overclocked) Als je resultaten hebt pas terug melden hier... Je zit namelijk alleen maar te brabbelen dat de *uitlezing* van een aantal programma's niet klopt zonder te laten zien of het ook echt invloed heeft.[/quote:96c4df2d9b] Doe dit nou eens...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...