Ga naar inhoud

ATI Mobility Radeon 9000/9200/9600/9700 4.1


Aanbevolen berichten

Waar kan ik een werkende link vinden om deze te downloaden? Ik heb een Acer travelmate 800LCi. Ik ondervind problemen met het spelen van de nieuwe Sims 2 game, bevriest midden in de game als ik een bepaalde interactie kies. Moet dan alle power er af halen zodat hij uit gaat en ik hem weer op kan starten. Misschien dat het probleem aan een verouderde driver ligt dus wil ik proberen de meest recente te downloaden...maar alle links die ik op internet vindt werken niet. Bij voorbaat dank voor de hulp. :)
Link naar reactie
[quote:36d2b47e5c="-=DDA=- Raptor"]Een vriend van me heeft op zijn laptop (met Ati Mobile 9700) Windows 2000 gezet en gebruikt Omega drivers. Dat werkt perfect, ook met The Sims 2. Je kunt ook gewoon de desktop drivers van de Ati site gebruiken, dat werkt ook gewoon goed volgensmij.[/quote:36d2b47e5c] zou wel aangeven dat het op eigen risico is : het zou best kunnen werken maar bij ATI en alle merken notebooks wordt expliciet aangegeven dat je bij de fabrikant moet zijn. Dus als de boel na een tijd de geest begeeft is het eigen schuld. Maar ja je kan het altijd proberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...