Ga naar inhoud

videokaart opknappen?


Aanbevolen berichten

Ik ben ergens eens iets tegen gekomen op het net over het verbeteren/controleren van een videokaart voor de montage , ik wil dat nog eens overlezen om mijn kaart een 100% nieuwstart te geven voordat er een beetje ge OC`t gaat worden. Dus eigenlijk de slordigheden die bij de fabrikage/montage van de kaart in de fabriek uitsluiten ! Wie kan mij een beetje aansturen?
Link naar reactie
Weet ik niet, in een of ander testverhaaltje, ik dacht andere pasta voor GPU en mem en iets over bevestiging van van de delen? En waarom, ik heb soms wat probleempjes met mijn kaart en of decdriver, alles heel vaag, meestal wordt voorzichtig naar de softwate gewezen ,maar alle drivers zijn de revue al gepasseerd zonder dat ik bij voorbeeld toch opeens weer een keer verrast werd door een nieuwstart etc. of het afsluiten van explorer. Het gaat hier dus over de MSI 5700 ultra
Link naar reactie
Je kan de koeler er afhalen van de GPU en daar nieuwe koelpasta ondersmeren. Ik weet niet of er op je geheugen ook koelblokjes zitten? zoja dan kan je dat hier ook bij doen. Maar ik denk niet dat dat de problemen zal oplossen. Als je pc zomaar opnieuw opstart dan moet je bij deze computer -> eigenschappen -> geavanceerd en daar dan de opstart en recovery iets veranderen zodat er een foutboodschap wordt gegeven en de pc niet alleen opnieuw wordt opgestart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...