Ga naar inhoud

MSI GeFOrce FX 5700 TD 128 Drivers


Aanbevolen berichten

[quote:2b09bf824a="carlobernardini"]Ik heb nu een GeForce FX 5700 TD 128 in mn pc zitten met de standaard driver die MSI op de driver cd erbij heeft geleverd. Welke driver kan ik het beste installeren? Is de Detonator Desteroyer een (betere) optie?[/quote:2b09bf824a] Detonator destroyer is om de detonators eraf te gooien. Je moet gewoon de nieuwste forceware pakken van ww.nvidia.com
Link naar reactie
[quote:159f88d1e2="Interficior"][quote:159f88d1e2="carlobernardini"]Ik heb nu een GeForce FX 5700 TD 128 in mn pc zitten met de standaard driver die MSI op de driver cd erbij heeft geleverd. Welke driver kan ik het beste installeren? Is de Detonator Desteroyer een (betere) optie?[/quote:159f88d1e2] Detonator destroyer is om de detonators eraf te gooien. Je moet gewoon de nieuwste forceware pakken van ww.nvidia.com[/quote:159f88d1e2] sorry je hebt gelijk. In de FAQ staat de Detonator driver genoemd. Is die ok? Is dat hetzelfde als ForceWare? Kan ik gewoon de stappen volgen die in de FAQ staan?: (Download "detonator destroyer 1.2" Hier Detonator destroyer 1.2 werkt voor Windows 9x en ME (ondersteuning voor Win2K en XP word in toekomstige versies verwacht) De “detonator destroyer” verwijdert alle drivers vanaf versie 6.xx volledig van uw systeem. Deïnstalleert uw videokaart op de volgende locatie: <Beeldschermadapter> in <Apparaten beheer> in eigenschappen van “Deze computer”. Of verwijderen de drivers van de videokaart op de volgende manier: ga naar <start> vervolgens naar <instellingen> dan naar <configuratiescherm> en naar <software> Zoek hier uw videokaart driver op en verwijderen die. U kunt voor het grondig verwijderen van de drivers ook “ Driver Cleaner 2.7 “ gebruiken, die kunt u Hier downloaden. Herstart de pc en installeer de videokaart als "Standaard VGA adapter" Herstart de pc en gebruik de “detonator destroyer” en installeer vervolgens de nieuwe nVidia Detonator driver. U kunt daarna uw pc herstarten en de nieuwe drivers zijn geïnstalleerd)
Link naar reactie
het rare alleen is dat er drie dingen in mijn lijstje van software drivers staan: [list:0979fa04e9]-nVidia Display Driver -nVidia Windows 95/98/ME Display Drivers -nVidia Windows 95/98/ME/2000/XP Stereo Drivers[/list:u:0979fa04e9] Er staan dus twee display drivers in mijn lijstje..... enne, dat stereo drivers, ik heb het ooit geinstalleerd zonder dat ik eigelijk wist wat het was. Moet ik dat hebben? Als ik dus de nieuwe forceware driver wil installeren moet ik in configscherm->software allebei de Display Drivers die nu in het lijstje staan uninstallen, rebooten en de forceware installeren? Of hoeft dat rebooten niet? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...