Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart 160-170 euro ->[EDIT] onder 200 Euro&lt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja, de 6800le valt tussen de 9800pro en XT in. voor 200 euri niet verkeerd, de beste koop als je maar 200 te besteden hebt. Doe er 60 euro bij en je hebt bij de duitse cash en carry winkeltjes als een standaard 6800, dus met 4 pijpleidingen meer. die LE versie zijn in sommige gevallen ook nog wel te modden zodat de uitgeschakelde 4 pipes worden geactiveerd.
Link naar reactie
Nu zit ik met 2 hele stomme problemen die me in de weg zitten: -Mijn voeding blijkt dus 230 watt te zijn -Op de website van ATI staat dat de 9800 pro minimaal een pentium 3 processor moet hebben Zal mijn voeding het alsnog wel redden aangezien de processor en de rest niet erg krachtig is? Is het waar wat ATI zegt dat pentium 3 niet ondersteund wordt, of zeggen ze dat alleen omdat p3 ongeveer niet meer meeteld :) ? alweer bedankt!
Link naar reactie
[quote:d5864c3338="carlobernardini"] -Mijn voeding blijkt dus 230 watt te zijn -Op de website van ATI staat dat de 9800 pro minimaal een pentium 3 processor moet hebben Zal mijn voeding het alsnog wel redden aangezien de processor en de rest niet erg krachtig is?[/quote:d5864c3338] Die voeding... tja daar kom je vanzelf wel achter wellicht trekt ie het wellicht ook niet. Die P3 is wat ze aanbevelen dat je minimaal hebt. Echter moet ik wel zeggen dat die p3 een [size=24:d5864c3338]gigantische[/size:d5864c3338] bottleneck is voor de videokaart.... die videokaart is gewoon dikke overkill op je pc. Ik zou maar eens naar een sneller cpu +mainboard+ram gaan zoeken...
Link naar reactie
mjah dat maakt nu niet zoveel uit, want over twee maandjes is het over en uit met die pc, want kga een nieuwe pc bouwen, die absoluut geen bottleneck is voor de 9800: Amd athlon xp 2600+ 512 mb DDR SDram 400 Mhz Asrock socket a mobotje met agp 8x (goedkoop en goed genoeg) 200 gb hdd Niet het alleraller beste maar meer dan goed genoeg voor me. Het probleem is dat ik na de aankoop van de videokaart niet meer makkelijk kan ruilen ofzo want de winkel is helemaal in almere waar ik absoluut niet naartoe wil.... En anders zit ik NOG 2 maanden met de mx 440 :cry: .. Kortom, als jullie het zeker weten, zeer fijn, als niet dan maakt het niet uit. Ik hoop ontzettend dat het gaat werken... ALS het maar werkt.....
Link naar reactie
Ja het gaat niet in deze micokast passen maar kheb al een nieuwe liggen met 350 Watt, voor 28 euro op PCDump gekocht, maar ik betwijfel of de voeding en de kast goed zijn, kast is van heel dun aluminium wat behoorlijk buigbaar is. Wat kan dr in het ergste geval mis gaan met een slechte voeding? En is het niet een goed idee om een nieuwe voeding (van goeie kwaliteit) van 30 euro dr in te zetten, de 9800 pro te kopen en daarna de upgrade, want anders kan ik geen 9800 pro meer kopen als ik een upgrade ga kopen... De kast ziet dr zo uit: [img:970bb8c993]http://common.packardbell.com/ItemPhotoDwn/CH00815.jpg[/img:970bb8c993] (van binnen anders :) ) Denken jullie dus dat het slimmer is een nieuwe, goede voeding en de 9800 pro te kopen en over twee maanden een nieuwe pc de bouwen en hem daar in te zetten of meteen een upgrade kopen en de GF MX 440 te houden ( :( )?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...