Ga naar inhoud

Strepen en gele vakjes bij opstarten op beeldscherm


Aanbevolen berichten

Beste mensen Hoewel er diverse 'posts' zijn met vergelijkbare problemen, kan ik mijn probleem niet echt vinden. Ik heb een Medion ATI 9800 Pro/XL videokaart. Die geeft schaduwachtige, gele rasterjes en gespikkelde strepen op het scherm bij het opstarten van de computer. Het ligt niet aan de monitor omdat het probleem zich op verschillende monitoren voordoet. Ik heb de kaart er al een keer uitgehaald en opnieuw erin gezet. Probleem blijft voortbestaan. Ook een driver update via de leverancier werkte niet. Gek genoeg verdwijnt het probleem na verloop van tijd, zeg naarmate de computer warm wordt. Iemand enig idee in welke richting ik de oplossing moet zoeken (stekkertjes, voeding of een defecte videokaart? Vriendelijke groeten Benno
Link naar reactie
Ik heb iets dergelijks gehad met een Radeon 9600 XT van Connect3D - blokjes in het beeld bij koude start. Die kaart heeft het nog wel een paar maanden gedaan, maar toen was het opeens helemaal afgelopen. Achteraf is het een voordeel dat ik gewacht heb met inruilen, omdat de "vervangende kaart" in de loop van de tijd sneller was geworden. Groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...