Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een medion laptop gekocht een tijdje terug, maar met elke spel wat ik speel gaat af en toe de FPS naar de 3/4. En dat speelt dus totaal voor geen meter. Alle driver updates, nieuwste directx helemaal niks helpt. Dit probleem zal toch in de videokaart moeten denk ik. Ik heb hem al eens een keer weggebracht met dit probleem, maar er is niks veranderd. Die gasten hebben gewoon een image van windows xp eroverheen gegooid en de laptop teruggestuurd. Daar heb ik natuurlijk niks aan. Ik zat te denken om een nieuwe videokaart aan te schaffen, maar kan ik die wel los kopen voor laptops en zal het probleem hiermee verholpen zijn??? 1 ding is zeker, voor mij nooit meer medion/aldi
Link naar reactie
Ik heb zelf nu ook een medion laptop met een geforce 488go(440 met 8x agp) en daar heb ik echt geen problemen mee. kan er zelfs nog farcry mee spelen op 1024x768 en low details. Enige wat jammer is is dat het geen dx 8.1 complitant is Wat betreft drivers updaten. Dat is niet mogelijk aangezien de videochips bij laptops andere drivers gebruiken dan de reguliere videokaarten bij desktops, je kunt ze ook niet bij de fabrikant van de chip downloaden alleen bij medion.(als ze er zijn) Dat hij bij jou hapert is gewoon een software probleem en ze hebben waarschijnlijk de laptop niet goed getest alvorens ze hem geleverd hebben. Probeer het eens door zelf win xp er opnieuw op te zetten(dus niet met de recovery-cd) de programma's die je erbij krijgt zitten al het goed is op de d: of e: harde schijf en ook op een ijgeleverde cd-rom.
Link naar reactie
[quote:8694ac0b07="schoenie"]Ik heb zelf nu ook een medion laptop met een geforce 488go(440 met 8x agp) en daar heb ik echt geen problemen mee. kan er zelfs nog farcry mee spelen op 1024x768 en low details. Enige wat jammer is is dat het geen dx 8.1 complitant is Wat betreft drivers updaten. Dat is niet mogelijk aangezien de videochips bij laptops andere drivers gebruiken dan de reguliere videokaarten bij desktops, je kunt ze ook niet bij de fabrikant van de chip downloaden alleen bij medion.(als ze er zijn) Dat hij bij jou hapert is gewoon een software probleem en ze hebben waarschijnlijk de laptop niet goed getest alvorens ze hem geleverd hebben. Probeer het eens door zelf win xp er opnieuw op te zetten(dus niet met de recovery-cd) de programma's die je erbij krijgt zitten al het goed is op de d: of e: harde schijf en ook op een ijgeleverde cd-rom.[/quote:8694ac0b07] Volgens mij is het toch echt een hardware probleem. De laptop is wel supersnel qua spellen, net zoals je zelf ook al zegt. Ik heb al verschillende besturings systemen gebruikt en meteen spellen geprobeerd zonder iets te installeren, maar wel met alle updates en patches. En iedere keer weer hetzelfde probleem. Het probleem is ook dat die mensen daar het probleem niet kennen en dus ook niet op kunnen lossen met de garantie. Maar wel cool dat je gereplyed hebt, met dezelfde laptop, waaruit blijkt dat het dus wel gewoon moet kunnen om spellen te kunnen spelen, waar ik hem eigenlijk voor heb gekocht. Het type nummer van die van mij is MD6200 (dacht ik, ik zal het even nakijken als ik thuis ben)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...