Ga naar inhoud

hoe weet je hoeveel mb je videokaart bezit


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

- Welke spellen wil je draaien? - Op welke schermresolutie wil je die spellen draaien? - Hou je van veel detail in je spellen? Hoe zwaarder het spel, hoe hoger de resolutie en hoe dieper het detail, des te zwaarder je grafische kaart ook moet zijn. Ik zou overigens gaan voor een Radeon 9600 Pro, is al een hele verbetering t.o.v. een MX440. Zal in Spanje waarschijnlijk een eurootje of 150 kosten. Of als je er meer geld in wilt steken, een Radeon 9800 Pro, zal in Spanje waarschijnlijk zo'n 250 euro kosten.
Link naar reactie
[quote:baa302b46c="bradley"] okeey die jij zegt over 9600 is dat een verschil met die van 440 geforce die ik nu heb [/quote:baa302b46c] 9600 [b:baa302b46c]Pro[/b:baa302b46c] zei ik. [quote:baa302b46c="bradley"] en kan ik die geforce er in laten zitten [/quote:baa302b46c] Niet als je 'm wilt vervangen. [quote:baa302b46c="bradley"] spellen zoals gta san andreas vooral videospellen [/quote:baa302b46c] Draait het nu niet goed dan? Niet tevreden over de beeldkwaliteit? Je gaat je grafische kaart pas vervangen als het nodig is, niet eerder.
Link naar reactie
[quote:d637b36908="bradley"]okeey die jij zegt over 9600 is dat een verschil met die van 440 geforce die ik nu heb en kan ik die geforce er in laten zitten spellen zoals gta san andreas vooral videospellen[/quote:d637b36908] Je kan een Videokaart er niet in laten zitten omdat je niet 2 AGP-sloten hebt. Je zult deze aan de muur moeten spijkeren of verkopen. Een 9800Pro haalt ongeveer 5500 3Dmarks, en een GF4 Mx 290 ongeveer. Het is maar even een vergelijking wat je erop vooruit zou gaan. Een 9600Pro haalt denk ik 3000 puntjes.
Link naar reactie
[quote:932ef07c46="bradley"]nouja als jullie zeggen dat de kwaliteit ervan beter is.... ik heb ook nieuwe memorie aangebouwd was ook niet 100 % nodig net zoals mijn harde disk ik vindt het alleenleuk om er een heel zooitje dingen in te pleuren[/quote:932ef07c46]hij vroeg of je niet tevreden was met de beeldkwaliteit, niet dat het zo was. Enne, ja, zo installeer je een grafische kaart ja. Wel letten op het lippie aan de rechterkant.
Link naar reactie
trouwens een vraag hoeveel procent is de memorie van jullie in gebruik Campo Valor Memoria física Total 766 MB Usada 274 MB Disponible 491 MB Uso 36 % Archivo de intercambio Total 1875 MB Usada 269 MB Disponible 1605 MB Uso 14 % Memoria virtual Total 2641 MB Usada 544 MB Disponible 2097 MB Uso 21 % dit is die van mij ik denk dat het wel goed is zo
Link naar reactie
[quote:acc7ac6c3d="bradley"]ik heb ook nieuwe memorie aangebouwd was ook niet 100 % nodig net zoals mijn harde disk ik vindt het alleenleuk om er een heel zooitje dingen in te pleuren [/quote:acc7ac6c3d] Ok als je toch geld teveel heb, zou ik meteen maar gaan voor die GEFORCE 6800. Is je 300 euro meteen op. :wink: Dit kost ie ongeveer in NL, in ES is het ongetwijfeld duurder: http://www.tweakers.net/pricewatch/87236?Landfilter=Benelux
Link naar reactie
[quote:15b5950bee="bradley"]wat denken jullie dat het beste is te kopen ik wil dat mijn pc vooruit gaat wat is het volgende wat ik koop... ? ik dacht de videokaart maarja er is nog geen enkele keer gekomen met dat hij te zwak is aleen dat wil ik ook verkomen[/quote:15b5950bee] Mja, ligt er aan in welke mate je spelletjes speelt enzo. MAar een ding is zeker, met een sterkere kaart zul je geen onnodige kracht oproepen, want die kaart is voor spellen toch wel wat te zwak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...