Ga naar inhoud

Monitor probleem


Aanbevolen berichten

hallo , ik heb mij een nieuwe monitor aangeschaft, namelijk de mag innovision 986FS. Nu is het probleem dat het scherm vanonder soms wazig word. het is dan alsof het beeld vanonder trilt. tijdens spelletjes heb ik dit niet, wel wanneer mijn msn of dc++ openstaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? mijn videokaart is een ati x800 pro. Misschien moet ik hier wat instellen bij de opties? Dank bij voorbaat!
Link naar reactie
[quote:6eff4d9b95="midfield general"]hallo , ik heb mij een nieuwe monitor aangeschaft, namelijk de mag innovision 986FS. Nu is het probleem dat het scherm vanonder soms wazig word. het is dan alsof het beeld vanonder trilt. tijdens spelletjes heb ik dit niet, wel wanneer mijn msn of dc++ openstaat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? mijn videokaart is een ati x800 pro. Misschien moet ik hier wat instellen bij de opties? Dank bij voorbaat![/quote:6eff4d9b95] Zit er niet iets magnetisch te jammen? Probeer een screenie te maken, als je het daarin dat ziet ligt het aan je videokaart, anders zit het echt in je monitor. Als het probleem zich blijft voordoen, zou ik er niet echt aan 'rommelen', maar terugbrengen naar de winkel.
Link naar reactie
er staan boxen ma volgens mij veroorzaken zij toch geen probleem, allé bij mijn vorige monitor in ieder geval niet. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze hier wel een probleem zouden vormen. en het is ook raar, als ik dan op die "vivid" knop duw, dan is het probleem over, maar als ik mijn scherm dan weer op normal zet, dan begint het weer.
Link naar reactie
[quote:07a9d602db="midfield general"]er staan boxen ma volgens mij veroorzaken zij toch geen probleem, allé bij mijn vorige monitor in ieder geval niet. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze hier wel een probleem zouden vormen. en het is ook raar, als ik dan op die "vivid" knop duw, dan is het probleem over, maar als ik mijn scherm dan weer op normal zet, dan begint het weer.[/quote:07a9d602db] Hoe die boxen dan eens heel erg dicht bij die monitor? Als het dan gaat trillen weet je het in ieder geval. Gaat het niet trillen: waarschijnlijk magnetisch afgeschermd.
Link naar reactie
Het is alleen aan de onderkant, lijkt me dan stug dat het aan de verversingsfrekwentie ligt. Vertikale verversingsfrekwentie zou invloed op het hele beeld moeten hebben. Persoonlijk zou ik de monitor aan een andere PC testen (evt in de winkel waar je hem gekocht hebt) en daar je conclusies uit proberen te trekken. Ik vermoed dat de monitor niet helemaal lekker is, misschien een slechte soldering of slecht gemonteerde magneten voor de afbuiging. Het gebeurt slechts af en toe, zeg je. Gebeurt het dan spontaan? Of als je resolutoes verandert als je spelletjes gaat spelen oid? Kan er een relatie zijn met een temperatuur (het gebeurt of verdwijnt als de monitor een tijdje heeft aangestaan)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...