Ga naar inhoud

Leukste kaart tot ongeveer €300 ?


Aanbevolen berichten

hoi allemaal mijn zoon wil zijn pc eigenlijk alleen gebruiken voor het spelletje call of duty hij heeft pentium 3 733 mhz systeemgeheugen256 sdram hd van20 gig hij zit alleen met een slechte videokaart..nu kan hij er 1 kopen voor 60 euro .het is een asus ati radeon 9200se 128 mb mijn vraag is :is dit een goed kaartje om dat spel te spelen? bvd
Link naar reactie
[quote:c3f018a805="nellis"]hoi allemaal mijn zoon wil zijn pc eigenlijk alleen gebruiken voor het spelletje call of duty hij heeft pentium 3 733 mhz systeemgeheugen256 sdram hd van20 gig hij zit alleen met een slechte videokaart..nu kan hij er 1 kopen voor 60 euro .het is een asus ati radeon 9200se 128 mb mijn vraag is :is dit een goed kaartje om dat spel te spelen? bvd[/quote:c3f018a805] Jawel, dat wil best redelijk met die kaart. Ikzelf speel CAD in 1024x786@ Extra details met een 9200se 128MB en dan haal ik meestal zo'n 30-40FPS. Bij die PC die jij opnoemt zal het wel iets moelijker gaan omdat die processor weer een stuk trager is dan die van mij (ik heb een XP1900+ @ 1.6GHz) Maar zoals eerder gezegd zal het vast wel lukken, maar verwacht er niet al te veel van met die CPU. :wink:
Link naar reactie
[quote:a49352d987="Nemesi$"]misschien kan je wel een 6800NU ViVo kopen, die heeft 4 extra pixelpipelines die je open kan zetten.[/quote:a49352d987]Bestaat dat ook al? [quote:a49352d987]Of anders de Asus, wat die heeft 256mb ipv 128mb geheugen en ziet er ook nog eens gelikt uit.[/quote:a49352d987]Voor dat geld kun je een 6800GT kopen, dus dat zou ik niet doen.
Link naar reactie
[quote:6e07d9e775="Allardje"]IK kon het altijd fatsoenlijk spelen met een AMD 850 MHZ, 512 MB, GF2 MX400 Nog een tip:prik er iets meer geheugen bij, dan zal het ook meteen wat sneller gaan.[/quote:6e07d9e775] Dat geheugen hangt af van het besturingssysteem van nellis zou ik zeggen: stel dat nellis een op windows 98 gebaseerd os heeft (win ME) of win 98 zelf dan heeft meer dan 256 mb ram niet veel zin. Ik neem aan dat hij een merk PC heeft die dus al wat jaartjes achter de rug heeft en dus ook een iets out to date besturings systeem heeft. Windows XP maakt echter wel graag gebruik van 512 mb of meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...