Ga naar inhoud

Nieuwe ATI Catalyst Control Centre is er


Aanbevolen berichten

Catalyst Control Center overigens alleen voor de Radeon R3xx en R4xx serie. dus Radeon 9500 en hoger Met een Radeon 9600 moet het gewoon werken, Catalyst 4.8 drivers zitten in de CCC. de Overklok functie is een geavanceerde versie van Overdrive, als Overdrive in de oude drivers niet voor je kaart werkte dan werkt het nu ook niet.
Link naar reactie
Ik heb het uitgeprobeerd. Het ziet er mooi uit. Maar aangezien ik toch al gewend ben aan het oude control panel, is de nieuwe niet echt veel makkelijker te gebruiken. Ik vind het een stuk minder om weer verplicht iets van MS te downloaden wat door vannalles gebruikt kan worden, alleen om 1ding te laten draaien. Ik blijf voorlopig ff bij de oude CC
Link naar reactie
[quote:b2c90b06fd="Slashhead"]Matrox werkt al sinds de Parhelia met .NET als driver interface... vreemd dat geen enkel review die ik tot nog toe heb gezien daar naar refereert.[/quote:b2c90b06fd] Misschien is dat omdat de Matrox Parhelia voor 'serieus' gebruik (in spellen) zo zwak is dat ze er niet eens naar hebben gekeken ? ;) Ik vind het iig onzinnig om enkel en alleen voor het control-panel dat hele .NET-spul op m'n systeem te zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...