Ga naar inhoud

Doom 3 en Radeon X800 XT


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het ziet er bij mijn super bagger uit :-? . Nergens last gehad van mijn kaart. Heb een 9800pro geflasht naar 9800XT. Alle games deden goed NFSU MohAA en nu, is het net op ik met een oude G-force 2 MX kaart speelt :( . Die patch van Slashhead maakt weinig verschil. Moet zelfs de game spelen op 800x600 :o res. Affijn mijn kaart is voor doom 3 gedoomt :evil:
Link naar reactie
[quote:e377c2481f="Russia_Online"]Het ziet er bij mijn super bagger uit :-? . Nergens last gehad van mijn kaart. Heb een 9800pro geflasht naar 9800XT. Alle games deden goed NFSU MohAA en nu, is het net op ik met een oude G-force 2 MX kaart speelt :( . Die patch van Slashhead maakt weinig verschil. Moet zelfs de game spelen op 800x600 :o res. Affijn mijn kaart is voor doom 3 gedoomt :evil:[/quote:e377c2481f] Dat is toch vreemd, lijkt mij. Ik weet niet wat voor verdere configuratie je computer heeft, maar ik kan het spel makkelijk (lees genoeg fps voor vloeiend beeld, weet niet hoeveel) spelen op High details en 1200x1024 oid (ken de resoluties niet helemaal uit mn hoofd). Verder draait het spel op een Athlon 32 3000+ XP en 1024mb DDR geheugen. Van de drivers heb ik geen idee welke het zijn. Ik zal nog eens kijken hoeveel fps ik haal op deze instellingen. Gr. Pim [EDIT] Ik heb net even gespeeld en het volgende is me opgevallen aan mn fps: in grote, lege en lichte ruimtes heb ik +- 30 fps in kleine(re) lege ruimtes heb ik +- 70 a 80 fps in donkere ruitmes hoe groot ook heb ik ook +- 60 fps. bij het afvuren van bijvoorbeeld een BFG (veel effecten) houd ik ongeacht de ruimte zon 20 a 25 fps over. voor computer zie boven. [/EDIT]
Link naar reactie
[quote:3ce37d09eb="gekko"][quote:3ce37d09eb="Russia_Online"]Het ziet er bij mijn super bagger uit :-? . Nergens last gehad van mijn kaart. Heb een 9800pro geflasht naar 9800XT. Alle games deden goed NFSU MohAA en nu, is het net op ik met een oude G-force 2 MX kaart speelt :( . Die patch van Slashhead maakt weinig verschil. Moet zelfs de game spelen op 800x600 :o res. Affijn mijn kaart is voor doom 3 gedoomt :evil:[/quote:3ce37d09eb] Dat is toch vreemd, lijkt mij. Ik weet niet wat voor verdere configuratie je computer heeft, maar ik kan het spel makkelijk (lees genoeg fps voor vloeiend beeld, weet niet hoeveel) spelen op High details en 1200x1024 oid (ken de resoluties niet helemaal uit mn hoofd). Verder draait het spel op een Athlon 32 3000+ XP en 1024mb DDR geheugen. Van de drivers heb ik geen idee welke het zijn. Ik zal nog eens kijken hoeveel fps ik haal op deze instellingen. Gr. Pim [EDIT] Ik heb net even gespeeld en het volgende is me opgevallen aan mn fps: in grote, lege en lichte ruimtes heb ik +- 30 fps in kleine(re) lege ruimtes heb ik +- 70 a 80 fps in donkere ruitmes hoe groot ook heb ik ook +- 60 fps. bij het afvuren van bijvoorbeeld een BFG (veel effecten) houd ik ongeacht de ruimte zon 20 a 25 fps over. voor computer zie boven. [/EDIT][/quote:3ce37d09eb] Met 9800XT neem ik aan?? :roll:
Link naar reactie
Doom 3 draait nu naar behoren, heb directX 9.c gedownload. Had eerst Direct x 9.0 en doom 3 had 9.b nodig, dacht dat zit wel goed en heb door doom 3 direct X 9.b laten installeren. Dat was dus echt bagger, slechte weergaven en vastlopen van de PC met lage res. Nu met direct X 9.c , opnieuw installatie en die update van Slashhead draait het behoren. Her en der toch vette happering, maar draait nu op 1024x768 high settings, al vind ik de details minder en heb High detail effect moeten uitschakelen (kan die niet aan en is vastloop). Toch is mijn mening dat je daarmee doom niet fijn speel. Online even gepeeld vette pixel (ADSL) in de game her en der ook, net op je memory/core te hoog heb overclockt, latte reactietijd her en der rare pixels. Deze pixels was mijn in Aquamark 03 niet zichbaar. Mijn PC is een AMD 2600+ op 2400 Mhz met dual channel Crosair 2x 256 mb. Bij afvuren gaat het allemaal wel goed, maar de beeldbewerking van ruimte naar ruimte, vette happering. Animatie filmpjes in de game draaien wel goed. Hoop alleen dat MOHAA Pacific niet om doom 3 base wordt gebouwd, anders moet ik nadenken of ik een andere VGA plank in zet
Link naar reactie
[quote:5c94a0e2f5="sdh"][quote:5c94a0e2f5="gekko"][quote:5c94a0e2f5="Russia_Online"]Het ziet er bij mijn super bagger uit :-? . Nergens last gehad van mijn kaart. Heb een 9800pro geflasht naar 9800XT. Alle games deden goed NFSU MohAA en nu, is het net op ik met een oude G-force 2 MX kaart speelt :( . Die patch van Slashhead maakt weinig verschil. Moet zelfs de game spelen op 800x600 :o res. Affijn mijn kaart is voor doom 3 gedoomt :evil:[/quote:5c94a0e2f5] Dat is toch vreemd, lijkt mij. Ik weet niet wat voor verdere configuratie je computer heeft, maar ik kan het spel makkelijk (lees genoeg fps voor vloeiend beeld, weet niet hoeveel) spelen op High details en 1200x1024 oid (ken de resoluties niet helemaal uit mn hoofd). Verder draait het spel op een Athlon 32 3000+ XP en 1024mb DDR geheugen. Van de drivers heb ik geen idee welke het zijn. Ik zal nog eens kijken hoeveel fps ik haal op deze instellingen. Gr. Pim [EDIT] Ik heb net even gespeeld en het volgende is me opgevallen aan mn fps: in grote, lege en lichte ruimtes heb ik +- 30 fps in kleine(re) lege ruimtes heb ik +- 70 a 80 fps in donkere ruitmes hoe groot ook heb ik ook +- 60 fps. bij het afvuren van bijvoorbeeld een BFG (veel effecten) houd ik ongeacht de ruimte zon 20 a 25 fps over. voor computer zie boven. [/EDIT][/quote:5c94a0e2f5] Met 9800XT neem ik aan?? :roll:[/quote:5c94a0e2f5] nope, met een 9800 Pro 128 Mb.
Link naar reactie
[quote:49968669f2="Red Dragon"]Gek genoeg maakt het voor doom III niet zoveel uit of je 512mb of 1gieg hebt. bij UT2004 en Far Cry weer wel. Snelle videokaart heeft bij dergelijke games toch wel de meeste voorang, dit samen met een snelle cpu uiteraard[/quote:49968669f2] Wel degelijk maakt 1 gig uit, maar alleen uit op Ultra Quality settings. Het scheelt iets van 20 FPS, vergeleken met 512 MB Ram.
Link naar reactie
Ik ben helaas de link kwijt waar ik het gelezen had, hier was Doom 3 getest met 256MB, 512MB, 1024mb, en 2GB, Als ik de benchmark kan vinden zal ik het laten zien. Waar haal jij die 20fps winst vandaan? zelf getest? Best veel namelijk, 20fps winst met 512mb geheugen extra. [edit] ik heb het gevonden, scheelt nog geen 5 fps: http://www.gamespot.com/features/6104596/p-5.html Ik dacht dat het nog minder was maar 5fps is wat anders dan 20fps ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...