Ga naar inhoud

DVI-aansluiting het extra geld waard?


Aanbevolen berichten

en zit je vast aan dat bedrijf? Alleen nvidia is wel raar, nu valt het wel weer mee, maar voordat de huidige 6800 serie verscheen is nVidia zo'n 2 jaar de mindere geweest van ATI. (vooral dan op 3D spel-gebied qua snelheid en functionaliteit) Maar ja, zelfs van nVidia zijn er kaartjes met DVI voor weinig. Wat ga je eigenlijk doen met je pc? Ga je geen 3D games spelen is 99 euro voor een videokaart meer, veel geld. En waarom eigenlijk de Acer tft, is die goed getest ofzo, of hebben ze ook niet meer merken? [edit] oh, je hebt net weer gereageerd (deed te lang over mijn reaktie) ;) er zijn zat goede tft monitoren, waar je vooral op moet letten is de pixel garantie, wanneer krijg je een nieuw, bij hoeveel dode pixels. Mijn buurman heeft nu een tft met 1 dode (sub)pixel en dat is best wel jammer.
Link naar reactie
[quote:50a0b57ef6="[lGf]Zephyr"]Oke, dat zei men neef ook al, maar het beeldscherm wat ik nu heb doet dat automatisch.[/quote:50a0b57ef6] Dat doet DVI altijd automatisch. met VGA krijg je het nooit zo goed als bij DVI. maar dit is het belangrijkste voordeel niet. DVI geeft beter beeld, dat is belangrijker. Alleen het beeld is niet zo onzettend veel beter dat het 155 euro waard is. heb je echter wel DVI op je videokaart en TFT is het zeker de 20 Euro die een DVI kabel kost waard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...