Ga naar inhoud

Nieuwe kaart--->>>pc loopt vast


Aanbevolen berichten

Sinds Zaterdag heb ik een nieuwe videokaart, een AsusV9520. Ik heb de laatste nieuwe 61.77 drivers geinstalleerd en DirectX9a. Op willekeurige momenten loopt mijn pc nu vast, heb windows xp er al nieuw opgezet, ander drivers geprobeerd, DirectX9c geprobeerd, niks hielp, kaart wordt ook niet warm ofzo, heb ook de kaart er al uit gehad en opnieuw erin gezet. Probleem doet zich voor sinds de nieuwe kaart erin zit, moederbord is een Aopen AX4BS pro. Dan loopt ie uren goed zonder vast te lopen dan weer 10 minuten na het opstarten, willekeurig dus. Wat kan er aan de hand zijn?
Link naar reactie
[quote:7ae9dcd3a4="Roger37"]Temperaturen kan ik helaas nergens aflezen, voeding is 300 watt en dat moet genoeg zijn lijkt me. [/quote:7ae9dcd3a4] Weet je ook wat de gemiddelde stroom kan zijn in Ampère? Ik had een 450W Q-Tec (zeg maar niets) voeding en die levert bij 12V max. 12A en nu heb ik een Zalman 300W met max. 18A+ en ik had ook problemen toen ik een Radeon 9600 kreeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...