Ga naar inhoud

Wat is er aan de hand met mijn beeldscherm?


Aanbevolen berichten

Wat is er aan de hand met mijn beeldscherm? Ik zette het op een dag smorgens aan en ineens klopte er niks meer van de verhoudingen, het beeld was bol (aan de zijkanten) en was onder veel breder als boven. Ik heb vlug bij zijn opties de reset knop gebruikt maar dat maakte geen verschil. Ik heb nu handmatig zo goed en zo kwaad als het kan weer geprobeert mijn scherm vierkant te krijgen, wat aardig gelukt is.... Maar toen zag ik dit: Als ik een scherm van wordpad (dus niet schermvullend) bovenaan het scherm sleep en de hoogte meet is die 14.1 CM sleep ik die naar net boven de taakbalk dan is hij ineeens 13.2 CM! Je ziet ook dat de letters hoe lager je hem sleept kleiner worden! Ook zie je gewoon het scherm kleiner worden! Iemand enig idee wat dit is?
Link naar reactie
Kunnen 2 dingen zijn, een defecte videokaart of een defecte monitor. Kan de de monitor op een andere PC aansluiten en kijken of je daar hetzelfde probleem hebt? Als je daar hetzelfde probleem hebt en je monitor is nog geen 3 jaar oud, dan de storingsmelding doorgeven aan Iiyama, je hebt immers automatisch 3 jaar on-site garantie. http://www.iiyama.nl/1024x768/php/service/storing_crt.php
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...