Ga naar inhoud

P4 2.4B 768MB met Ati 9200 256Mb


Aanbevolen berichten

ligt eraan hoeveel geld je wil uit besteden. Dat NFSU hang ligt puur aan je kaart, de 9200 trek dat niet. Als je niet vanplan bent voor verdere update, denk aan pros. enz, zou ik een 9800 pro nemen. Deze kaart heb ik zelfs ook( mijn is nu wel watergekoeld) maar zonder WC set deed hij prima bij me met me AMD Athlon 2600+. Ik zou gewoon een 9800 pro nemen en NFSU draait prima. Ook met online gaming kan deze kaart prima mee ;-) Mijn ervaring met NFSU is dat hij gewoon geweldig draait op mijn pc, toen zonder wc set draaide NFSU ook goed en dat is een AMD 2600+ op een ATI 9800 pro. Succes
Link naar reactie
oke is onzin volgens jouw, kom dan met een oplossing voor hem :lol: Als je NFSU goed wil spelen zonder problemen grafisch kan die 9200 haken. Oke als je speel op een 17 "monitor met lagen settings wil dat wel draaien. Zelfde had ik met MOHAA op een 17 inch CRT, je moet de standaard setting aanhouden (zelfs sommige dingen verlagen) om het te laten draaien op een normaal manier.
Link naar reactie
Waar treed die vertaging op, tijdens online of oflinne gaming. Tijdens offline gaming ben ik het computerfreakje eens. Heb je teveel background proggies draaien. Echter een P4 2.4B 768MB moet die game aankunnen. Een 9200 moet het ook eigenlijk wel kunnen (weet niet zeker) Het schiet me nu te binnen dat ik volgens uit eigen ervaring ook meteen last van haper beeld. Dit probleem had ik ook met mijn 9800 pro, dit kun je verhelpen in het menu van NFSU, dat je iets activeer wat standaard uit staat. Ik heb het spel lang niet meer gespeeld. Ik had het probleem opgelost in het menu van NFSU. Wat ik gedaan heb weet ik niet, moet ik het spel installeren. Wil wel kijken voor je en het spel installeren kom ik het wel meteen tegen anders Succes verders
Link naar reactie
Hmm, ik had tot voorkort een Intel P4 2.4 Ghz, 768MB, en een Radeon 9200SE 128MB. Nou ja, er zit toch een aardig verschil tussen de 9200SE 128mb en de 9200(non SE) 256mb... Hoe dan ook draaide ik NFSU prima, altijd alle effecten gewoon aan, en 1024x768. Moet dus op zich prima gaan hoor... Een nieuwe videokaart zal het natuurlijk wel verbeteren, maar als je met je huidige videokaart al problemen hebt bij NFSU zou ik de oorzaak van je probleem toch ergens anders zoeken. [quote:404855d1fe]Tja ligt er ook een btje aan hoeveel geld je er voor over heb, een 9800 pro is bijvoorbeeld een prima upgrade voor je systeem. Maar het maximale voordat je processor te traag wordt is een x800pro (of non pro, wie verbetert mij?) dus wat dat betreft heb je nog wel wat rek.[/quote:404855d1fe] 9800 Pro zou prima upgrade zijn idd. Ikzelf heb mijn 9200SE vervangen door een x800 Pro, wat ook nog prima gaat. Maar dit is dus echt een kwestie van hoeveel geld je er voor over hebt... Met de x800 Pro kan je rekenen op 2x betere prestaties dan met de 9800 Pro, maar ja, grootste verschil zit hem misschien nog in het prijskaartje. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...