Ga naar inhoud

DirectX 9.0c


Aanbevolen berichten

[quote:d3dda04f8b="arjant2"]Ik zag dat deze vernieuwde versie van directX beschikbaar is. Wie heeft ervaring met deze versie, is het de moeite waard om deze te installeren? (ik heb nu 9.0b) Ik heb een FX 5600, dus geen shadermodel 3.0....... graag jullie overwegingen![/quote:d3dda04f8b] Staat al een paar weken in de FAQ die niemand leest :roll: Gewoon instaleren, Het bied geen voordelen voor jou videokaart ivm SM 3.0 maar het kan ook geen kwaad. Ik gebruik hem nu 2 maanden en het werkt perfect.
Link naar reactie
[quote:9553ab291a="Red Dragon"][quote:9553ab291a="arjant2"]Ik zag dat deze vernieuwde versie van directX beschikbaar is. Wie heeft ervaring met deze versie, is het de moeite waard om deze te installeren? (ik heb nu 9.0b) Ik heb een FX 5600, dus geen shadermodel 3.0....... graag jullie overwegingen![/quote:9553ab291a] Staat al een paar weken in de FAQ die niemand leest :roll: Gewoon instaleren, Het bied geen voordelen voor jou videokaart ivm SM 3.0 maar het kan ook geen kwaad. Ik gebruik hem nu 2 maanden en het werkt perfect.[/quote:9553ab291a]Gaf me +150 3Dmarks... 9.0c is goed voor de high end kaarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...