Ga naar inhoud

[Mobility Radeon 9600]Hoe stel ik een Extended Desktop in?


Aanbevolen berichten

Misschien een beetje een lamme vraag, maar na een korte speurtocht werd ik niet veel wijzer: Ik beschik over een HP NC8000 Notebook met daarin een Mobility Radeon 9600. Hierop draait win2000 (eng) SP4 met alle (kritieke) updates. Ik ga er in mij naïeviteit vanuit dat deze videokaart een extended desktop ondersteund, alleen heb ik geen idee waar ik dat in moet stellen. Is dit enkel een feature van de drivers, of moet win2000 dat ook ondersteunen (en doet het dat wel?)? Ik begreep van de Ati website dat ik iig drivers bij HP moet halen: http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqnk/us/locate/20_5838.html Die heb ik iig geïnstalleerd staan. Ik heb volgens mij al alle beeldscherm properties uitgebreid doorgelopen, maar ik kan niks vinden dat wijst op een extended desktop. Mis ik iets?
Link naar reactie
[quote:6d8fa544dd="RobertoAL"]er zit al het goed is een toetsencombinatie op je toetsenbord.. meestal 'fn' en een van de fuctie toetsen (f1 f2 etc)[/quote:6d8fa544dd]Volgens mij bedoel jij een dual desktop, dus op 2 schermen hetzelfde beeld. Dat is niet zo'n probleem, dat heb ik al lang gevonden. Een extended desktop betekend een desktop uitgesmeerd over 2 beelschermen. Maar volgens mij moet je die optie ergens in de driver aanvinken; dat kan ik dus niet vinden.
Link naar reactie
[quote:ab7a4ed013="RobertoAL"]sorry begreep je verkeerd :D goede vraag.. je hebt dus al bij beeldschermeigenshcappen-gevanceerd- en dan de 'driver' 'pagina' gekeken? anders moet je es naar tv tool kijken; volgens mij kan dat ook werken..[/quote:ab7a4ed013]Yep, ik heb die driver m.i. al volledig doorgelopen. TV-tool is volgens toegespits op TV-output. Daarnaast, volgens mij zit het gewoon in de driver of win2000. Ik wil eigenlijk eerst uitsluitsel daarover hebben, voordat ik aan allerhande tools begin.
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...